پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
یمن

حوزه/ مردم یمن امروز جمعه در پاسخ به فرخوان عبدالملک الحوثی رهبر انقلاب یمن، راهپیمایی گسترده ای تحت عنوان همبستگی با فلسطین برگزار کردند.

به گزارش سرویس بین‌الملل خبرگزاری حوزه،ده‌ها هزار نفر از مردم یمن، امروز (جمعه)، راهپیمایی میلیونی را با عنوان «وفاداری به شهید صماد، همبستگی با ملت فلسطین و هشدار به متجاوزان» در استان صعده (شمال یمن) برگزار کردند.

بنابر گزارش شبکه «المسیره»، افراد شرکت‌کننده در این راهپیمایی تصاویر «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن، شهید «سید حسین بدر الدین الحوثی» رهبر سابق، شهید «صالح الصماد» رئیس‌جمهور شهید یمن و پلاکاردهایی را در دست داشتند که در آن‌ها سیاست‌های استعمارگرایانه آمریکا و تجاوزات عربستان سعودی محکوم شده بود.

در بیانیه‌ای که در این راهپیمایی منتشر شد، شرکت‌کنندگان همبستگی با ملت فلسطین را یک مسئولیت انسانی و دینی دانسته و تأکید کردند هر چقدر ظلم و تجاوزگری به یمن افزایش یابد، این مسئولیت تغییر نخواد کرد.

در ادامه افزودند: عادی‌سازی روابط با رژیم اسرائیل محکوم و اعلام شد که عادی‌سازی اشکال مختلفی به خود گرفته که علیه ملت فلسطین و ملت‌های منطقه است.

در پایان نیز استاندار صعده ضمن سخنرانی در این راهپیمایی تأکید کرد که مردم یمن تحت لوای رهبر انصارالله به تحرکات خود برای رهایی از قیمومیت کشورهای بیگانه ادامه خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha