سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ماموستا خدایی

حوزه/ امام جمعه شهرستان بانه گفت: دشمن با برنامه ریزی هایی که در دستور کار دارد می کوشد ذهن و فکر جوان مومن و مسلمان کُرد را مسموم کند.

ماموستا عبدالرحمن خدایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان گفت: استان کردستان از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی مورد هجوم گروه های تروریستی قرار گرفت و رزمندگان زیادی در این خطه جان خود را برای حفظ انقلاب نثار کرده اند.

امام جمعه شهرستان بانه گفت: امروز هم که دهه ها از جنگ تحمیلی می گذرد شاهد برخی از عملیات ها و توطئه های دشمنان در این استان مرزنشین هستیم که این توطئه ها بیشتر در قالب جنگ نرم صورت می گیرد و جامعه هدف دشمن نیز قشر جوان است.

ماموستا خدایی ادامه داد: دشمن با برنامه ریزی هایی که در دستور کار خود دارد می کوشد که ذهن و فکر جوان مومن و مسلمان کُرد را مسموم نماید.

وی با تاکید بر اینکه نباید اجازه داد که استحاله فکری جوانان توسط دشمن صورت بگیرد، اظهار کرد: کردستان از معدود استان های کشور است که جوانان تحصیلکرده بسیاری دارد، با این وجود نبود صنایع مادر، کارخانه ها و... باعث شده است که این قشر عظیم فرهیخته برای امرار معاش و کسب و کار به استان های مرکزی مهاجرت کنند.

ماموستا خدایی خاطرنشان کرد: مردم کردستان در طول عمر پربرکت انقلاب حس وطن پرستی خود را در عمل نشان داده اند و علیرغم تمامی تلاش های دشمن برای ایجاد جنگ مذهبی و قومی، با بصیرتی که دارند تاکنون اجازه نداده اند معاندان در عملی کردن برنامه های تفرقه انگیز توفیقی داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha