دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1073176
۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
تجلیل از جانبازان ورامین

حوزه/ امام جمعه موقت ورامین با حضور در منازل تعدادی از جانبازان دفاع مقدس از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ورامین، حجت الاسلام والمسلمین محمودی، امام جمعه موقت ورامین از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان از رشادت، صبر و استقامت ایثارگران تجلیل کرد.

وی با حضور در منازل تعدادی از جانبازان ضمن گفتگو با آنان و کسب اطلاع از شرایط زندگی و درمان ، از ایثارگری و فداکاری جانبازان سرافراز دفاع مقدس قدردانی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تصریح کرد: وجود جانبازان و ایثارگران و تلاش و از خودگذشتگی‌های آنان نمونه بارز تبلیغ عملی برای انقلاب و نظام اسلامی به شمار می‌رود ، چرا که این عزیزان از همه وجود خود در راه تبیین ارزش‌ها و آرمان و دفاع از کیان اسلامی گذشتند.

در این دیدارها هر یک از جانبازان ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و همرزمان شهیدشان ، درخواست‌های خود را در حوزه‌های مختلف به‌ ویژه خدمات درمانی و توانبخشی مطرح کردند.

جانبازان همچنین خواستار تقویت روحیه ایثارگری و مقاومت در جامعه به خصوص مراکز عمومی و دولتی و حفظ شأن و منزلت ایثارگران و خانواده معظم شهدا شدند.

لازم به ذکر است، هرسال حسب‌ الامر مقام معظم رهبری در روز جانباز ائمه جمعه و نمایندگان معظم له با تعدادی از جانبازان دیدار می کنند.

انتهای پیام

امام جمعه موقت ورامین  از جانبازان تجلیل کرد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha