شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
کد خبر: 1073281
۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
پرچم

حوزه/ نظام جمهوری اسلامی با تمام اقتدار در حال پاکسازی کشور از لوث جاسوس‌های غربی است و البته دشمن چاره‌ای جز استفاده از روش‌های منسوخ شده‌ای مانند تحریم‌های اقتصادی و ممنوعیت سفر به کشورهای اروپایی و بیانیه‌های تکراری و کلیشه‌ای نقض حقوق بشر ندارد.

خبرگزاری حوزه | نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران علی رغم توطئه‌های پیچیده و تحریم‌های سخت دشمنان، همچنان قوی‌تر و بانشاط‌تر از هر زمان دیگری است. نظامی که توانست تهدید را به فرصت تبدیل کند و توطئه‌های دشمن را خنثی سازد و تجربه نشان داده که می‌تواند بر همه چالش‌های پیش رو فائق آید و اکنون ایران به برکت همین نظام، در بسیاری از فناوری‌های نوظهور به یک کشور پیشرفته جهانی تبدیل شده است.

پیشرفت‌های نظام اگر چه توسط برخی دنباله‌روهای غربی کتمان می‌شود؛ اما دشمنان را به شدت خشمگین کرده است. البته نظام جمهوری اسلامی از پشتوانه قوی مردمی برخوردار بوده و اعتماد ملت به حاکمیت، مهم‌ترین عامل شکست برنامه‌های دشمن است و دشمن با یأس‌آفرینی و یأس‌پراکنی می‌خواهد این اعتماد را متزلزل کند، زیرا دشمن می‌داند شکست نظام بدون تعمیق این شکاف محقق نخواهد شد.

وضعیت نظام جمهوری اسلامی به مراتب بهتر از دشمنان است. به اذعان بسیاری از تحلیل گران بین الملل، رژیم تروریستی آمریکا به دوران افول خود نزدیک شده و رژیم پلید صهیونیسم در حال سکرات مرگ است. البته دست و پا زدن این رژیم برای بقا بیهوده و تلاش برای شکست نظام جمهوری اسلامی احمقانه است. ایران در این دوره حساس، غنی سازی ۸۴ درصدی اورانیوم را در دستور کار خود قرار داده است و دشمن بعد از شکست مفتضحانه در جنگ ترکیبی، دیگر نمی‌تواند از همه گزینه‌های روی میز صحبت کند.

نظام جمهوری اسلامی با تمام اقتدار در حال پاکسازی کشور از لوث جاسوس‌های غربی است و البته دشمن چاره‌ای جز استفاده از روش‌های منسوخ شده‌ای مانند تحریم‌های اقتصادی و ممنوعیت سفر به کشورهای اروپایی و بیانیه‌های تکراری و کلیشه‌ای نقض حقوق بشر ندارد.

دستاورد عظیم دیگر نظام جمهوری اسلامی، ساخت موشک هایپرسونیک توسط مجموعه سپاه پاسداران است که پیش‌بینی می‌شود، دشمن امکان مقابله با آن را نخواهد داشت.

نظام جمهوری اسلامی، هرگز در مقابل جریان استکبار جهانی زانو نمی زند و هزینه استقلال و رهایی از ذلت را هم پرداخت کرده است. نظام همچنین از ارزش های اصیل انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهد کرد و با راهبردهای حکیمانه رهبر انقلاب تمام معادلات دشمن را به هم زده است. دوست و دشمن، رقیب و بی طرف همه به جایگاه راهبردی ایران در عرصه بین الملل اذعان داشته و معتقدند بدون حضور ایران بسیاری از مسائل قابل حل نیست. این همان قدرت نرم جمهوری اسلامی است که یک جانبه گرایی آمریکا و غرب را به چالش کشانده است و جهان شاهد نظم نوین جهانی بوده که نقش جمهوری اسلامی در شکل‌گیری آن برجسته‌تر و کلیدی‌تر است. این همان واقعیت جمهوری اسلامی است که دشمن می‌خواهد یک تصویر جعلی و وارونه‌ای از آن را به داخل و خارج کشور منعکس کند.

علی صالحی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha