جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
اقامه نماز عید سعید فطر در اهواز به امامت حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد

نماینده ولی فقیه در خوزستان به موضوع کشف حجاب ها در جامعه اشاره کرد و گفت: مسئله ای که در زمینه حجاب در کشور اتفاق افتاده تمام آن نتیجه بی تفاوتی جامعه ایمانی است، دیدیم و تذکر ندادیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، امروز با حضور در دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان، در کارگاه آموزشی خانواده با عنوان چند گام تا نشاط همسرانه حضور یافت و در جمع دانش پژوهان این کارگاه به سخنرانی پرداخت.

امام جمعه اهواز با تبریک حلول ماه شریف شعبان، خاطرنشان کرد: اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد پر خیر و برکت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) و حضرت سجاد(ع) را تبریک و تهنیت عرض می کنم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: ماه شریف شعبان فرصتی بسیار مبارک برای اتصال به نور وجود رسول الله(ص) است و این وصال غایت و آرزوی اولیای الهی می باشد.

وی به اهمیت رعایت اخلاق حسنه در خانه و خانواده اشاره و بیان کرد: اساس خانواده بر محور مودت و رحمت است، مرد و زن باید نسبت به هم مودت و رحمت متقابل داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم، هفت توصیه داشته اند که هفتمین آن سبک زندگی اسلامی است.

وی درباره ویژگی های خانواده در سبک زندگی اسلامی، بیان کرد: هر مقدار که از قرآن کریم و اندیشه ناب اهل بیت(ع) فاصله گرفتیم و به همین میزان به فرهنگ بیگانه نزدیک شدیم، آثار آن را در جامعه می بینیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به تأکید چند باره رهبر معظم انقلاب بر جوانی جمعیت و اهمیت فرزندآوری و ازدیاد نسل، گفت: در زمینه فرزندآوری به الگو گیری از ائمه اطهار(علیهم السلام) و توکل به خدا سفارش شده است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد به موضوع کشف حجاب ها در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: از کنار این کشف حجاب ها به راحتی و بی تفاوت عبور نکنید، درصد بسیار بالایی از اینها بعد از تذکر رعایت می کنند و مقدار بسیار کمی هستند که ممکن است قبول نکند.

وی درباره اهمیت حجاب، خاطرنشان کرد: مسئله ای که در زمینه حجاب در کشور اتفاق افتاده تمام آن نتیجه بی تفاوتی جامعه ایمانی است، دیدیم و تذکر ندادیم. در عرصه امر به معروف و نهی از منکر ۱۸ عرصه وجود دارد، یکی از آن عرصه ها "حجاب" است منتهی الان چون دائما مسئله حجاب مطالبه می شود بخشی از آن به ما برمی گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • کارشناس IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    2 0
    خود بی‌تفاوتی جامعۀ ایمانی نتیجۀ چیست؟
  • خ IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۷
    2 0
    ای کاش به تورم که پایه بنیان جامعه ویران کرده اشاره میکردی امسال پیاز هم نمی توان سفره عید گذاشت
  • محمدی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    چرا به جامعه و مردم نسبت می دهید تمام ریشه این بی حجابی ها عملکرد افتضاح دولت هست گرانی ریشه دین رو زد و دولت هم نماینده دینی بود که مردم را با این عملکرد به دین بدبین کرد حالا ما طلبه ها هم جرات نمیکنیم هر جا حرفی بزنیم و باید چوب اشتباهات دولت رو بخوریم
  • سین IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۹
    0 0
    یادش بخیر پیاز عزیز چه صفایی باهات سر سفره های خالی داشتیم که اگر پول هیچی رو نداشتیم پیاز رو راحت میتونستیم بخریم
  • یکی از ریشه ها IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۰
    0 0
    حاج آقا وقتی صدا و سیما به بهانه ورزش دخترکان را آن جوری نشان می دهد، و بعد هم به بهانه جذب با همین نمونه ها مصاحبه می کند، و کسی نیست بگوید بس است مدیریت این رقم مدیران بر صدا و سیما، وضع بدتر و بدتر و بدتر و بدتر و ...