چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر / میز خدمت فرماندار همدان در مسجد کوی زینبیه

حوزه/ سرپرست فرمانداری همدان با بیان اینکه تلاش مسئولان بر رفع مشکلات مردم است، گفت: خدمت گزاری به مردم از آرمان‌های حضرت امام(ره)، فرمایش مقام معظم رهبری و مورد تأکید رئیس جمهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، در ادامه برنامه "مسجد محور خدمت" شب گذشته مسلم مخفی فرماندار همدان، به همراه تعدادی از مدیران ذیربط در مسجد کوی زینبیه حاضر شد و ضمن بررسی مسایل و مشکلات این منطقه، پای درد و دل اهالی مزدقینه نشست.

مسلم مخفی سرپرست فرمانداری همدان در این جلسه، با بیان اینکه تلاش مسئولان بر رفع مشکلات مردم است، اظهار داشت: خدمت گزاری به مردم از آرمان‌های حضرت امام(ره)، فرمایش مقام معظم رهبری و مورد تأکید رئیس جمهور است.

وی افزود: برنامه "مسجد محور خدمت" و حضور در مسجد، برنامه‌ای تشریفاتی نیست، بلکه براساس منش رئیس جمهور مردمی و دولت سیزدهم، تکریم و ارتباط مستقیم با مردم از اهداف اصلی ما می‌باشد.

سرپرست فرمانداری همدان، با بیان اینکه برای حل برخی از مشکلات مردم، یا نیاز به اعتبارات بسیار زیادی داریم یا در کوتاه مدت قابل انجام نیست، خاطرنشان کرد: البته با وجود تمام مشکلات و موانع، نتیجه همه موارد مطرح شده را صادقانه به مردم اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح "مسجد محور خدمت" در سطح شهرستان همدان، اظهار کرد: در این طرح ضمن حضور در مساجد سطح شهر و روستا، در فرمانداری نیز بخش پیگیری ویژه برای بررسی و اقدام این موارد راه‌اندازی شده است.

گفتنی است جابجایی تعدادی از تیرهای برق، توافق راه و شهرسازی و شهرداری با مالکان املاک واگذار شده، لوله گذاری رودخانه، اختلاف با مسکن و شهرسازی وقت در خصوص تملک زمین که پیگیری حقوقی شده و رأی دارد، حق مالکان بلوار امام(ره)، حق آبه رودخانه خاکو، مشکلات مدرسه متوسطه و نیازهای درمانی و دندانپزشکی دانش آموزان، جابجایی دور برگردان بلوار اصلی، نیاز به احداث مجتمع فرهنگی در زمین موجود و تعریض خیابان اصلی از جمله مشکلات عمومی اهالی کوی زینبیه بود که توسط امام جماعت مسجد در جمع اهالی این منطقه با حضور سرپرست فرمانداری همدان و تعدادی از مدیران شهرستان مطرح شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha