شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مطالعات اسلامی زنان

حوزه/ پژوهشکده زن و خانواده از بین خواهران واجد شرائط، طلبه سطح ۳ رشته مطالعات اسلامی زنان برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، همزمان با آغاز پذیرش داوطلبان حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور از ۲۹ بهمن ‌ماه ۱۴۰۱، پذیرش طلبه خواهر در پژوهشکده زن و خانواده برای سال تحصیلی ۱۴۰۳- ۱۴۰۲ نیز انجام خواهد شد.

ثبت‌نام متقاضیان این رشته تا ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت و شیوه تحصیل به صورت تمام وقت و سنجش داوطلبان از طریق آزمون ورودی و مصاحبه علمی که متعاقبا زمان دقیق آن اعلام می گردد انجام خواهد پذیرفت.

امکانات عالی کتابخانه ای، بانک اطلاعات تخصصی حوزه زن و خانواده، بهره مندی از اساتید خبره و متخصص حوزه زن و خانواده، آموزش پژوهش محور، شرکت رایگان در دوره های آزاد پژوهشکده، برگزاری نشست ها و کرسی های هم اندیشی، مشاوره های علمی – تحصیلی و تربیتی، برپایی کلاسهای فوق برنامه روش تحقیق، کارگاه مقاله نویسی و ... برخی از مزیت ها و فعالیت‌های این حوزه در طول تحصیل خواهد بود.

طلاب این دوره، علاوه بر ارتقاء سطح علمی فقه، اصول فقه، عقاید و تفسیر به میزان «۳۰ واحد عمومی»، با مجموعه ای از مباحث مرتبط با حوزه مطالعات زنان به میزان «۶۴ واحد تخصصی» از منظر اسلام آشنا و توانایی پاسخگویی به نیازهای مربوط و تحقیق در حد تحلیل و بررسی تطبیقی با مکاتب غرب را پیدا می کنند. و در انتهای دوره بعد از گذراندن «۸ واحد آموزشی مهارت های پژوهشگری» موفق به دریافت دانشنامه این رشته خواهند شد.

داوطلبان امکان ثبت نام به دو شیوه حضوری و مجازی را دارند و می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ اول اسفند ۱۴۰۱ با مراجعه به سایت سنجش و پذیرش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، دفترچه‌ راهنمای پذیرش سطح ۳ را دریافت و مطالعه کرده، سپس از طریق نشانی الکترونیکی http://paziresh.whc.ir ثبت نام خود را به صورت غیرحضوری انجام دهند و یا به صورت حضوری به اداره آموزش پژوهشکده زن و خانواده مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

داوطلبان می توانند برای راهنمایی بیشتر و یا دریافت پاسخ سوالات خود از طریق تماس با شماره ۰۲۵۳۲۶۰۳۳۵۷ داخلی ۴۶۱۶ و ۴۶۱۷ و یا مکاتبه با شماره مجازی آموزش ۰۹۰۱۱۰۶۷۴۷۷ در ایتاء و یا به صورت حضوری با مراجعه به اداره خدمات آموزشی پژوهشکده کسب اطلاع نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha