شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ دیدار امام جمعه ارومیه با مدیر عامل بانک رفاه

امام جمعه ارومیه گفت: در برخی از موارد متاسفانه مردم نسبت به مفاد قراردادهای مشارکتی و وامی توجیه نمی شوند و مسأله برایشان واضح نیست لذا این امر باعث بروز مشکلات شرعی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در دیدار با سیدحسین میرمعینی، مدیر امور شعب بانک رفاه کارگران استان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و آرزوی موفقیت برای وی، گفت: یکی از مباحث مهم که باید در بانک ها مدنظر باشد، رعایت مسائل شرعی بانکداری است.

وی ادامه داد: در برخی از موارد متأسفانه مردم نسبت به مفاد قراردادها توجیه نمی شوند و مسئله برایشان واضح نیست لذا این امر باعث بروز مشکلات شرعی می شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تأکید کرد: بانک ها در توجیه مباحث شرعی وام ها اهتمام ویژه داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد: پول حرام اثر وضعی در انسان دارد؛ امام حسین(ع) در کربلا خطاب به مشرکان فرموند که شکم شما از حرام پر شده، لذا حرف های من در شما تاثیر نمی گذارد.

امام جمعه ارومیه بر اهمیت جذب رضایت ارباب رجوع اشاره کرد و بیان کرد: در مواجهه با ارباب رجوع تلاش شود که با رضایت کامل از بانک خارج شوند و امورات آنان بصورت کامل انجام بگیرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در پایان مسئله تقوا و خداترسی شاه کلید موفقیت در مدیریت دانست و گفت: اگر انسان با تقوا پیش برود، خداوند راه های خروج از مشکل را به انسان نشان خواهد داد و مشکلات حل خواهد شد.

بانک ها مسائل شرعی پولی و بانکی را رعایت کنند

بانک ها مسائل شرعی پولی و بانکی را رعایت کنند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha