شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
مرحله استانی دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران از برگزاری مرحله استانی دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، خانم صدیقه افشار، معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران اظهار داشت: مرحله استانی دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران امروز ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ با حضور ۵۸۰۰ طلبه در حال تحصیل سطح ۲ و ۳ در سراسر کشور برگزار شد.

وی با بیان این که آزمون مرحله استانی به صورت همزمان رأس ساعت۹:۳۰ صبح آغاز و رأس ساعت ۱۱:۳۰ در همه استانها به اتمام رسید، افزود: طلاب جامعةالزهرا و خراسان نیز در این آزمون شرکت داشتند و در همه استانها مکان‌های آزمون به گونه‌ای در نظر گرفته شد که طلاب بتوانند به راحتی در آزمون شرکت کنند.

معاون آموزش حوزه های علمیه خواهران ادامه داد: با تدابیر اتخاذ شده به ویژه از سوی مدیریت استان اصفهان که امسال به عنوان دبیرخانه المپیاد در نظر گرفته شده بود، شاهد برگزاری دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران در نهایت نظم و نشاط علمی بودیم.

خانم افشار همچنین به مرحله کشوری دهمین دوره المپیاد علمی طلاب حوزه‌های علمیه خواهران اشاره کرد و گفت: مرحله کشوری المپیاد نیز ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha