سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
بسطام

حوزه/ حجت الاسلام وکیل پور در جمع طلاب مدرسه علمیه حضرت فاطمه بنت اسد سلام الله علیهای بسطام، بانوان طلبه و فعالان فرهنگی عرصه نوجوان و جوان را به انجام کار گروهی فراخواند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در سمنان، حجت الاسلام وکیل پور صبح امروز در جمع فعالان فرهنگی عرصه نوجوان وجوان ، اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران فاطمه بنت اسد(س) بسطام در کارگاه« آموزش گفتگوی فرایندی با نوجوانان»اظهار داشت: در امر تبلیغ دو توفیق «الهی» و «مهارتی»می خواهد زیرا هم یک کار الهی و علمی است و نیاز به تعلیمات دارد و در کنار آن یک مهارت و نیاز به تمرین و تکرار دارد.

وی، بیان کرد: ما باید درد بکشیم و از سختی نترسیم، وقتی مربی فوتبال برای المپیک چهار سال با سخت ترین تمرینات، تیم خود را آماده می کند و با آن همه سختی هر کدام از اعضای تیم دوست دارد او برای بازی در زمین انتخاب شود.

فعال فرهنگی با بیان این که عیار ما را امام زمان(عج) مشخص می کند و ما امتحان خواهیم شد، ادامه داد: بعضی چیزها برای ما طلبه ها و مذهبیون مثل راهیان نور اصل و برای مردم حاشیه است و کار فرهنگی بیشتر از بودجه، نیازمند فکر است.

حجت الاسلام وکیل پور تصریح کرد: همراه با کودکان و نوجوانان فیلم ببینید و جلوی دانش آموزان به دنبال حل مشکلات آن ها باشید.

وی، بانوان طلبه را به انجام کار گروهی فراخواند و افزود: اگر تنهایی پای کار امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف رفتید هنر نکردید، بلکه کسانی که همراه خود نسل امروز نوجوان و جوان را می برند هنر می کنند و دست بچه ها را در دست شهدا می گذارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha