یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ هم اندیشی اصحاب هنر و رسانه حوزه های علمیه و مدیران سازمان سینمایی کشور و برگزیدگان جشنواره فیلم فجر

حوزه/ مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه گفت: امروز بازنمایی حوزه و روحانیت بیش از خود دستاوردهای حوزه اهمیت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا برته، مسئول مرکز رسانه و فضای مجازی حوزه های علمیه در دیدار نماینده ولی فقیه در استان گیلان از رسانه حوزه و فضای مجازی، در سخنانی اظهارکرد: رسانه امروز اوّلیّت و اولویّت زندگی ما را تعیین می کند و لذا رسانه حوزه ،سیاست ها و رسالتی را برای خود ترسیم کرده و بر مدار آن در حرکت است.

استاد حوزه علمیه افزود: ما برای پیشبرد اهداف خبرگزاری اولویت هایی را تعیین و بر اساس آن برنامه های خود را تدوین می کنیم، یکی اینکه بازنمایی کنیم حوزه و روحانیت را، این اقدام مهمتر از خدمات و دستاوردهای حوزه است، اولویت دیگر، جلوگیری از بازنمایی غلط از فعالیت ها و خدمات حوزه و روحانیت، چرا که دشمن به دنبال تضعیف خدمات و دستاورده های حوزه کهن قم است و ما نسبت به آن نگاه ویژه ای داریم.

مدیر مسئول خبرگزاری حوزه ادامه داد: رسانه حوزه، صرفا رسانه مرکز مدیریت نیست، بلکه تمام مراکز و مجموعه های حوزوی اعم از برادران، خواهران، مرکز خدمات، پژوهشگاه ها و اندیشکده ها اولویت های همکاری و تعامل ما را تشکیل می دهند و این اعتماد و تعامل هم از سوی آنان وجود دارد.

وی بیان کرد: عزیمت به استان های کشور اقدام مهم دیگری است که رسانه حوزه آن را سالهاست در دستور کار خود دارد و جایی که کنشگران حوزوی حضور داشته باشند، محور فعالیت ما هستند و مجموعه رسانه حوزه موظف است فعالیت های آنان را منعکس کند.

سخنگوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه گفت: امروز فعالیت های صنفی و هر طلبه موضوع و محور اخبار خبرگزاری را به خود اختصاص می دهند و علاوه بر انعکاس اخبار بزرگان و علما که از دیرباز هم اینگونه بوده است، امروز طلاب و متن حوزه بدنه و پیکره اصلی خبرگزاری را به خود اختصاص داده است.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha