شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
تصاویر/ تجلیل از طلایه داران تعلیم و تربیت در کنگان

حوزه/ در مراسمی با حضور امام جمعه کنگان از طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت این شهرستان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان شامگاه شنبه در آیین تقدیر از طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت، اظهار داشت: باید از فرهنگ غنی اسلام و اهل بیت(ع) در تربیت نسل نو به خوبی استفاده کنیم.

امام جمعه کنگان افزود: با عنایت به جایگاه تعلیم و تربیت اسلامی در فراهم سازی زمینه رسیدن کودکان و نوجوانان به مراتبی از حیات طیبه، بزرگداشت و ارج نهادن به امور تربیتی به عنوان یکی از ساز و کارهای اصلی و بنیادین در تحقق این هدف،‌ می‌تواند موجب تعمیق فرهنگ تربیت اسلامی و مؤلفه‌های آن در مدارس شهرستان شود.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: امور تربیتی شجره طیبه‌ای است که به پشتوانه اندیشه‌های انسان ساز امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و دو شهید بزرگوار عرصه اخلاص و خدمت، شهیدان رجایی و باهنر، در گستره آموزش و پرورش ایران اسلامی رویید و برکات معنوی آن شامل حال میلیون‌ها دانش آموز جویای ارزش‌های دینی و انقلابی شد.

امام جمعه کنگان گفت: هفته تعلیم و تربیت اسلامی و روز امور تربیتی فرصتی است تا بتوان ضمن ایجاد فضای بحث و تبادل نظر برای آسیب شناسی وضعیت موجود،‌ راهکارهای بهبود و ارتقای امور تربیتی منطبق با دین را مورد بررسی قرار داد.

وی با اشاره به مقوله تربیت در سند تحول، خواستار تحقق شیوه‌های عملیاتی کردن مطالبات مقام معظم رهبری در این زمینه شد.

در پایان این مراسم از طلایه داران عرصه تعلیم و تربیت تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha