شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله علماء، در نشست هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی کرمانشاه

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر ضرورت رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: توجه به سفره مردم باید اولویت اول مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، امروز در هم اندیشی اساتید دانشگاه با عنوان «نیازها و ضرورت های فرهنگی دینی دانشگاه ها در شرایط کنونی» که به همت دانشگاه صنعتی کرمانشاه برگزار شد، گفت: دانشجویان باید حقیقت انقلاب اسلامی و علت دشمنی با استکبار را بدانند.

امام جمعه کرمانشاه با استناد به فرمایش رسول خدا(ص) که فرمودند: «نداری و فقر زمینه کفر است»، ادامه داد: باید وضعیت اقتصادی مردم ترمیم شود و مشکلات مردم در اولین فرصت برطرف شود.

وی افزود: توجه به سفره مردم باید اولویت اول مسئولان و دست اندرکاران باشد.

آیت الله علما تصریح کرد: باید در شرایط کنونی از توان علمی دانشگاه استفاده بهینه شود، زیرا دانشگاه موتور پیشرفت کشور به سمت موفقیت اقتصادی و علمی است.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر کار فرهنگی اصرار دارند؛ زیربنای برنامه های فرهنگی، ازدواج آسان جوانان است.

وی با انتقاد از سختگیری های بی مورد در ازدواج جوانان، تصریح کرد: ازدواج آسان می تواند بسیاری از جوانان را سامان دهد و زمینه این موقعیت را باید همه مسئولان و دست اندرکاران فراهم نمایند.

این استاد حوزوی یادآور شد: توصیه های جدی و اساسی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر تقویت پول ملی به کرات بیان شده و معظم له همواره همه دولت ها را خطاب قرار داده اند، زیرا با تقویت پول ملی تورم به شدت کنترل خواهد شد.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تاثیر کلام اساتید دانشگاه، گفت: حقایق انقلاب را برای نسل جوان و دانشجویان تبیین کنید. فرزندان ما باید آگاه باشند که الان ایران قدرت برتر منطقه است و در برابر آمریکا و استکبار تمکین نمی کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha