شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار محمدرضا موحد

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون افزون بر ۱۵۰۰ سرباز وظیفه در دوره‌های مهارت آموزی شرکت و گواهینامه‌های معتبر برای آنها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد در حاشیه بازدید سردار کمالی مشاور عالی قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح از کارگاه‌های مهارت آموزی سپاه استان قم در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه هم راستا با سایر نیروهای مسلح در سپاه استان قم نیز تشکیل شده است.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم ادامه داد: قرارگاه مهارت آموزی سربازان وظیفه در سپاه استان قم با هدف جذابیت، نشاط، توانمندسازی و اشتغال راه اندازی شده است.
وی اضافه کرد: از ابتدای سالجاری ۷۹ دوره آموزشی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره ورزش و جوانان برای سربازان وظیفه برگزار شده است.
سردار موحد با اشاره به بسترسازی سپاه استان جهت آموزش در محیط واقعی کار برای سربازان وظیفه، تصریح کرد: این کارگاه‌های مهارت آموزی علاوه بر سپاه در سایر نیروهای مسلح مستقر در این استان نیز برپا شده است.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم تصریح کرد: برای سربازان وظیفه پس از گذراندن این دوره مهارتی، گواهینامه معتبر فنی و حرفه‌ای ارسال صدور و به تبع آن امکان بهره‌مندی از وام اشتغال زایی فراهم خواهد شد.
وی با اشاره به دغدغه و تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص اشتغال سربازان، یادآور شد: هدف اصلی از برگزاری این دوره‌ها، اشتغال سربازان پس از پایان دوران سربازی است.
سردار موحد ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون افزون بر ۱۵۰۰ سرباز وظیفه در دوره‌های مهارت آموزی شرکت و گواهینامه‌های معتبر برای آنها صادر شده است.
فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم در پایان گفت: از دستگاه‌های دولتی و بانک‌ها انتظار می‌رود در ارائه تسهیلات بانکی قرض الحسنه به سربازان برای ایجاد اشتغال همکاری لازم را داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۵
    0 0
    فتح‌الباب خوبیه اما مثمرنیست و در اکثر مواقع رشته‌ها به سربازها تحمیل می‌شوید.