دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مدیر حوزه علمیه استان قزوین

حوزه / مدیر حوزه علمیه استان قزوین گفت: یکی از برنامه‌های مؤثر فرهنگی که به‌درستی واقعیت‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا را به نسل جوان جامعه منتقل می‌کند و از دغدغه‌های مهم و مورد توجه رهبری بوده، اردوهای راهیان نور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اصغر عرفانی ظهر امروز امروز در مراسم اعزام ۱۷۰ طلاب مدارس علمیه استان قزوین به یادمانهای هشت سال دفاع مقدس که با بدرقه نماینده ولی فقیه در استان قزوین انجام شد گفت: امروز با تهدیدات بسیار گسترده فرهنگی دشمن روبرو هستیم و در این راستا راهیان نور یکی از بهترین فرصت‌ها برای مقابله با این تهدیدهاست.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های مؤثر فرهنگی که به‌درستی واقعیت‌های دفاع مقدس، رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های شهدا را به نسل جوان جامعه منتقل می‌کند و از دغدغه‌های مهم و مورد توجه رهبری بوده، اردوهای راهیان نور است.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: این‌گونه برنامه‌ها در راستای نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت است که موجب آشنایی با رشادت‌های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس خواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین عنوان کرد: حماسه‌ها، ایثارگری‌ها و از خودگذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس برای نسلی که دوران دفاع مقدس و امام(ره) را ندیده‌اند در این حماسه بزرگ بیان می‌شود.

وی ادامه داد: در مدت چهار روز که شما طلاب مدارس علمیه استان قزوین در مناطق جنوب کشور هستید از یادمانهای شلمچه، نهر خین، اروندرود، طلاییه، کانال کمیل و دهلاویه بازدید خواهید کرد.

اعزام ۱۷۰ طلبه قزوین به راهیان نور | عرفانی: واقعیت‌های دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha