چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ |۱۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 22, 2024
جشن نیمه شعبان

حوزه/به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک جشن «خانواده ریحان» همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) برگزار شد.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اراکبه گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، به همت معاونت فرهنگی مدرسه علمیه الزهرا(س) اراک جشن «خانواده ریحان» همزمان با سالروز ولادت امام زمان (عج) با حضور حجت الاسلام سید احمد میرمهدی مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اراک، در سالن فاطمیه مدرسه الزهرا(س) برگزار شد .

حجت الاسلام میرمهدی بعد از قرائت آیه ۵۳ سوره نور بیان کرد: خداوند خلیفه الله بودن انسان را وعده داده است چرا که اصل آفرینش ریشه در همین موضوع دارد، حال چرا خلیفه بودن در این روزگار به صفحه ظهور نرسیده است .

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) اراک در پاسخ به این سؤال گفت: خلیفه بودن انسان بستگی به شیوه زندگی و ورود دین در زندگی دارد و اصل و اساس حیات زندگی دینمداری است.

مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک میزبان جشن «خانواده ریحان»

وی ادامه داد: راه این خلیفه بودن، الگو گیری از خداوند است، یعنی همان گونه که خداوند به انسان کرامت می دهد آدمی نیز به بندگان خداوند کرامت و نیکی کند، زیرا مسلمانی تنها به گفتار نیست، کردار هم لازم است.

استاد حوزه در ادامه خاطرنشان کرد: راه دیگر خلیفه بودن دوری از مادیات و تجملات زیاد زندگی است که امروزه متاسفانه مبتلابه افراد شده است و همین انسان را از راه مستقیم دور می دارد.

حجت الاسلام میر مهدی افزود: باید نعمت های الهی را مورد توجه قرار دهیم .

مولودی خوانی، تقدیر از اساتید برتر مدرسه، تقدیر از خانواده شهید زهره وند، برنامه شاد ویژه کودکان، پخت آش نذری، کاشت نهال و برگزاری مسابقه و اهدای جوایز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

مدرسه علمیه الزهرا (س) اراک میزبان جشن «خانواده ریحان»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha