دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جشن تکلیف دانش آموزان یزدی در حرم امام رئوف

حوزه/ به همت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به مناسبت ایام میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود(عج)، مراسم جشن تکلیف پسران با حضور ۲۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس استان یزد در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، مراسم جشن تکلیف ۲۰۰ نفر از دانش آموزان یزدی ظهر امروز پنجشنبه ۱۸ اسفند ماه همزمان با ایام ولادت مهدی موعود(عج) به همت مدیریت پایگاه های تبلیغی و معرفتی معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی در پایگاه آداب زیارت این بارگاه نورانی برگزار شد.

اجرای جنگ عمو روحانی همراه با مسابقه فرهنگی آغازگر این ویژه برنامه بود که برای میهمانان ویژه امام رضا(ع) فضایی شاد و مفرح به ارمغان آورد تا این دانش آموزان تازه مکلف شده همزمان با ایام ولادت امام زمان(عج) خاطره‌ای به یاد ماندنی از حرم این امام رضا(ع) در ذهن‌شان نهادینه شود.

دانش آموزان در این مراسم نورانی از اینکه توفیق الهی نصیب‌شان شده تا آغاز بندگی‌شان را در حرم مطهر امام رضا(ع) جشن بگیرند، ابراز خوشحالی و خرسندی کردند.

بیان معارف رضوی در قالب مسابقه و گفت‌وگوی چهره به چهره با حضور کارشناسان دینی از دیگر بخش های این برنامه شاد و مفرح و اجرای گروه سرود گلدسته‌های حرم همراه با همخوانی دانش آموزان اصفهانی پایان بخش زیبای این جشن بندگی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha