سه‌شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 21, 2024
البرز

حوزه/ یکی از ائمه جمعه البرز گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، دهه تکریم و غبارروبی مساجد هستیم، فراموش نکنید که مسجد کانون اصلی و مهد جهاد اکبر در جامعه اسلامی است.

گزارش خبرگزاری حوزه از البرز، حجت الاسلام قادر محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه چهار باغ استان البرز، اظهار داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، مساجد در سراسر ایران موقعیتی سازنده و جایگاهی مقدس پیدا کردند و جذابیت و مرکزیت سیاسی و عبادی خود را باز یافتند و امروزه بی‌شک مساجد از مشروعیت بالایی در جامعه ایران برخوردار هستند.

امام جمعه چهارباغ، به سانسور شدید دستاوردهای ایران توسط دشمنان داخلی و خارجی اشاره کرد و گفت: در این میان از رسانه‌های خارجی و جیره‌خواران وابسته به استکبار جهانی که بگذریم، آنچه بیشتر مایه تأسف است، سیاست برخی رسانه‌های داخلی است که علی‌رغم فعالیت در چهارچوب رسمی جمهوری اسلامی و با ارتزاق از منابع بیت‌المال، به پمپاژ یأس و ناامیدی ‌و خاموش کردن شعله امید در جامعه می‌پردازند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان چهارباغ با اشاره به روزی‌های پایانی سال و لزوم توجه بیشتر به هم نوعان، تصریح کرد: انسان در سایه احسان و بخشش به دیگران ضمن شادکردن دل‌ها، احساس زنده بودن را به خود می‌بخشد، بنابراین خوب است در روزهای پایانی سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، نیازمندان را فراموش نکنیم.

وی گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، دهه تکریم و غبارروبی مساجد هستیم، فراموش نکنید که مسجد کانون اصلی و مهد جهاد اکبر در جامعه اسلامی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha