دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله علماء، در یادواره شهدای والفجر 9 و سردار شهید خدامروت گُلی

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: امروز باید مسئولان و مردم یاد و خاطره شهدا را در محافل و مجالس گرامی بدارند، زیرا شهدا نماد ایثار و جوانمردی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما در یادواره شهدای والفجر ۹ و سردار شهید خدامروت گُلی که دیشب در مسجد النبی(ص) کرمانشاه برگزار شد، گفت: همه ما موظفیم که عظمت و اخلاص شهدا را تبیین کنیم.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به عظمت امروز کشور و مقایسه آن با گذشته، افزود: اگر امروز می بینیم ایران قدرت منطقه و یکی از قدرت های برتر جهان است، به برکت خون شهدا می باشد، لذا این عزت و سربلندی را نباید از یاد ببریم.

وی افزود: در رژیم گذشته آمریکایی ها از ما حق توحش می گرفتند، چون مردم ما را هیچ فرض کرده بودند، اما امروز آمریکا اصرار دارد با ما مذاکره کند.

آیت الله علما اظهار کرد: امروز باید مسئولان و مردم یاد و خاطره شهدا را در محافل و مجالس گرامی بدارند، زیرا شهدا نماد ایثار و جوانمردی هستند.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به مدیریت بی بدیل امامین انقلاب، تصریح کرد: امام آمد و مردم را نسبت به سرنوشت خود آگاه و هوشیار کرد؛ امروز همه مردم به سیاست آگاهی دارند و رخدادهای سیاسی جهان را به خوبی رصد می کنند.

آیت الله علما ضمن یاد آوری این نکته که به رغم تمام مشکلات و گرانی ها، امروز ایران قدرتمند است، گفت: مردم آگاهانه در رخدادهای انقلاب حضور دارند و پشتیبان نظام هستند، زیرا راه شهدا هیچگاه کم رنگ نمی شود.

استاد حوزه در پایان تأکید کرد: راه شهدا راه خدا و قرآن و پیامبر (ص) و معصومین(علیهم السلام) است، لذا این راه و حرکت هیچگاه از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha