سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۸ شوال ۱۴۴۵ | May 7, 2024
مکه

مدیر حج و زیارت چهارمحال و بختیاری گفت: ثبت‌نام حج در سال ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفندماه آغاز شده است و تاکنون درصد زیادی از سهمیه استان که شامل ۳ کاروان با ۳۶۰ نفر بود تکمیل شده است.

یوسف آقابزرگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از شهرکرد گفت: ثبت‌نام حج در سال ۱۴۰۲ از ۱۰ اسفندماه آغاز شده است و تاکنون درصد زیادی از سهمیه استان که شامل ۳ کاروان با ۳۶۰ نفر بود تکمیل شده است.

مدیر حج و زیارت چهارمحال وبختیاری افزود: ۲ کاروان از این تعداد مدینه قبل و یک کاروان مدینه بعد هستند که اولویت با افرادی است که در سال ۹۹ هزینه سفر را واریز کردند اما به علت شیوع ویروس کرونا اعزام نشدند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام جدیدی نخواهیم داشت، ادامه داد: گروه دوم اعزام نیز کسانی هستند که سال ۸۵ ثبت نام کردند و تا به امروز در نوبت ثبت‌نام هستند و افرادی که در سال‌های ۸۶ به بعد ثبت نام کردند نیز در سال‌های بعد اعزام خواهند شد.

آقابزرگی بیان کرد: هزینه سفر نیز بین ۱۰۹ تا ۱۳۹ میلیون تومان بسته به نوع کاروان و ثبت‌نام افراد در زمان‌های مختلف، متفاوت است.

وی در پایان گفت: از ابتدای سال آینده کلاس آموزشی برای زائران مدینه قبل طی ۱۰ جلسه و برای زائران مدینه بعد طی ۱۲ جلسه برگزار می‌شود.

پایان پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha