دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مرتضی مطیعی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین مطیعی برنامه‌ریزی برای کشف استعدادها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید راه ورود نخبگان و استعدادها را در حوزه‌های مختلف تسهیل کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دیدار سید احمد عبودتیان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای مشارکت اقشار مختلف مردم در بخش‌های مختلف اقدام مهم و ارزشمندی است گفت: امیدواریم برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی به خروجی مناسب در سطح کشور منجر شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای جلب اعتماد عمومی، تصریح کرد: زمینه‌های کاهش اعتماد عمومی باید بطور دقیق مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گیرد که این امر مستلزم تلاش، مطالعه و کار مستمر است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با بیان اینکه در پیگیری مسائل فرهنگی و اجتماعی نباید صرفا به ایجاد ساختارها محدود شد، گفت: در اقدامات فرهنگی و اجتماعی باید به میزان خروجی برنامه‌ها بطور ویژه توجه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان برنامه‌ریزی برای تأثیرگذار کردن فعالیت‌های فرهنگی را ضروری دانست و افزود: استان سمنان در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های مردمی متنوع و کم نظیری است که مسئولان استان باید به این ظرفیت‌ها توجه کنند.

امام جمعه سمنان برنامه‌ریزی برای کشف استعدادها را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان امر باید راه ورود نخبگان و استعدادها را در حوزه‌های مختلف تسهیل کنند.

به دنبال شناسایی ظرفیت‌های مردمی و بکارگیری آنها در راستای برنامه‌های دولت هستیم

در ابتدای این دیدار سید احمد عبودتیان دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای ایجاد زمینه‌های مشارکت مردم در بخش‌های مختلف گفت: مأموریت اصلی مسئولان امر مردمی‌سازی دولت در استان‌ها، شناسایی ظرفیت‌های مردمی و بکارگیری آنها در راستای اهداف و برنامه‌های دولت است.

دستیار رئیس‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با یادآوری توصیه‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر تسهیل مشارکت مردم در بخش‌های مختلف گفت: چالش‌های اساسی استان سمنان نظیر جمعیت، آب و تصادفات جاده‌ای با سهیم کردن اقشار مختلف مردم در برنامه‌های دولت قابل حل هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha