چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
یونس باربرز فرماندار شهرستان دیر

حوزه/ فرماندار شهرستان دیّر گفت: برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، باید به جهاد تبیین توجه کنیم و از تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه در این میدان نبرد استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یونس باربرز فرماندار شهرستان دیّر امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیّر، اظهار داشت: یکی از شاخصه‌های برجسته مردم شهرستان دیّر، انقلابی بودن آنها است.

فرماندار شهرستان دیّر با اشاره به حضور فعال مردم دیّر در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی، افزود: این مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

وی با اشاره به انجام فعالیت‌های بزرگ فرهنگی در قرارگاه فرهنگی شهرستان دیّر، بیان کرد: رمز توسعه و پیشرفت این شهرستان، وحدت، همدلی و وفاقی است که وجود دارد.

باربرز گفت: تبلیغات اسلامی یکی از افتخارات نظام اسلامی است که پرچم راهبری دین را برعهده دارد.

وی یادآور شد: جمهوری اسلامی در حوزه سخت افزاری به اقتدار بالایی رسیده و در حوزه فرهنگی نیز باید با تلاش و مجاهدت به جایگاه مدنظر برسیم.

فرماندار شهرستان دیّر تاکید کرد: برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن، باید به جهاد تبیین توجه کنیم و از تمام ظرفیت‌ها برای مبارزه در این میدان نبرد استفاده کنیم.

وی با تاکید بر لزوم نهادینه شدن فرهنگی شکرگزاری در جامعه، عنوان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی باید به تقویت روحیه شکرگزاری در جامعه کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha