دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
ثبت نام مدارس هدی

حوزه/ پیش ثبت نام دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی و دبیرستان دوره دوم هدی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آغاز شد.

علیرضا کبیری مدیر مجتمع آموزشی تربیتی هدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، با اشاره به آغاز پیش ثبت نام مجتمع آموزشی تربیتی هدی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، عنوان کرد: فرایند پیش ثبت نام در دبیرستان دولتی علوم و معارف اسلامی و دبیرستان دوره دوم هدی (رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی) از روز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ آغاز شده است و پیش ثبت نام پیش دبستان و دبستان دوره دوم هدی از ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ آغاز خواهد شد.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی دخترانه هدی افزود: مهلت پیش ثبت نام دوره‌های پیش دبستان، دبستان دوره‌ دوم هدی و دبیرستان دوره دوم هدی تا زمان تکمیل ظرفیت و برای دبیرستان علوم و معارف اسلامی تا ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ است.

کبیری با اشاره به پیش ثبت نام دبیرستان علوم و معارف اسلامی، گفت: دانش آموزان دختر متولدین نیمه دوم ۱۳۸۶ و نیمه اول ۱۳۸۷ می‌توانند در این دبیرستان ثبت نام کنند.

وی اضافه کرد: زمان برگزاری آزمون علمی ورود به دبیرستان علوم و معارف اسلامی هدی روز پنجشنبه اول تیر ۱۴۰۲ است.

مدیر مجتمع آموزشی تربیتی دخترانه هدی تصریح کرد: پیش‌ثبت‌نام مدارس هدی به صورت الکترونیک و از طریق نشانی http://www.hodaschools.ir و ورود به سامانه پیش‌ثبت‌نام انجام می‌شود.

کبیری در پایان عنوان کرد: مجتمع آموزشی تربیتی هدی با بیش از ۳ هزار دانش‌آموز، قرآن‌آموز و زبان‌آموز در قم و شهرستان‌های کرمان، بوانات، کهنوج و رفسنجان با مدیریت مستقل و حضور کارشناسان قرآنی، آموزشی، پرورشی، فناوری، مالی و نزدیک به ۴۰۰ نفر از کارکنان همکار در تدریس و امور اجرایی آموزشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha