یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سیدجلال حسینی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: رسانه ها به ویژه رسانه ملی می توانند با تولید محتوا در بحث حوزه های علمیه، این مراکز دینی را به جامعه مخاطب معرفی کنند، لذا زمانی می توانیم در جذب طلبه موفق عمل کنیم که رسانه ها نیز پای کار باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی امروز در نشستی با معاونین مدرسه علمیه امام باقر علیه السلام کامیاران اظهار داشت: اولین کار برای جذب طلبه، معرفی درست و کامل حوزه های علمیه به نوجوانان و جوانان است.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران ادامه داد: متاسفانه در بحث تبلیغ و معرفی حوزه های علمیه آنگونه که شایسته است، نتوانسته ایم کاری انجام دهیم.

استاد حوزه با اشاره به اینکه رسانه ها در معرفی حوزه های علمیه نقش مهمی دارند، عنوان کرد: رسانه ها به ویژه رسانه ملی می توانند با تولید محتوا در بحث حوزه های علمیه، این مراکز دینی را به جامعه مخاطب معرفی کنند، لذا زمانی می توانیم در جذب طلبه موفق عمل کنیم که رسانه ها نیز پای کار باشند.

حجت الاسلام حسینی بیان کرد: حوزه علمیه یکی از مکان های کسب علوم دینی و ارتقا روحیه تهذیبی و تقوای افراد است و کسانی که به عنوان طلبه مشغول تحصیل هستند این شانس را دارند که در جایگاه سرباز امام زمان (عج) بتوانند در جامعه اسلامی نقش آفرین باشند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران خاطرنشان کرد: برای جذب طلبه در سال تحصیلی آینده باید تمام تلاش خود را انجام دهیم تا سیمای واقعی حوزه های علمیه به مخاطب شناسانده شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha