دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سید عبدالفتاح نواب

حوزه/ حجت‌الاسلام و المسلمین نواب با اشاره به اینکه در حج پیش رو سرانه عوامل اعزامی به سرزمین وحی نسبت به داوطلب گذشته کاهش یافته است، برلزوم برنامه ریزی مناسب جهت استفاده از ظرفیت های موجود در کاروان ها و پزشکان و پرستارانی که در قالب زائر عازم سفر حج هستند، تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر امروز با حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، دیدار و برنامه‌ ریزی های مرکز پزشکی حج و زیارت در حج ۱۴۰۲ را تشریح کرد.

در این دیدار که سید علی مرعشی، رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز حضور داشت، کولیوند بر تداوم همکاری های جمعیت هلال احمر با مجموعه حج و زیارت و خدمات رسانی به زائران حج، عمره و اعتاب مقدسه تأکید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نواب نیز با اشاره به سابقه همکاری جمعیت هلال احمر با مجموعه حج و زیارت، لزوم مطالعه در خصوص نیازهای این مجموعه و زائران در سفرهای زیارتی را یادآور شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه در حج پیش رو سرانه عوامل اعزامی به سرزمین وحی نسبت به داوطلب گذشته کاهش یافته است، بر لزوم برنامه ریزی مناسب جهت استفاده از ظرفیت های موجود در کاروان ها و پزشکان و پرستارانی که در قالب زائر عازم سفر حج هستند، تاکید کرد.

وی با اشاره به خدمات پزشکی و درمانی ارائه شده در حج، عمره و عتبات عالیات به زائران اظهار داشت: خدمتگزاری بهتر به ضیوف الرحمان و زائران حسینی و عقیله بنی هاشم، سرمایه بزرگی است که رضایت مندی بیشتر زائر و درخشندگی و رشد جمعیت با اخلاص و ایثارگر هلال احمر را درپی خواهد داشت .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha