دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کوهنانی

حوزه/ یکی از ائمه جمعه لرستان گفت: تربیت انسان‌های مومن و هدایت افراد جامعه از رسالت‌های مهم حوزه‌های علمیه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام آروانی امام جمعه معمولان امروز در نشست با مبلغان و فعالان دینی فرهنگی معمولان، در دفتر امام جمعه شهر معمولان با اشاره به اینکه رسالت حوزه‌های علمیه اشاعه آموزه‌های دینی و انقلابی در جامعه است، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا در مدارس علمیه مبلغانی مومن، متعهد و در طراز اهداف انقلاب اسلامی تربیت شوند.

وی با بیان اینکه رسالت دیگر حوزه‌های علمیه تلاش مستمر و جهادی در راستای اهداف جهاد تبیین است، اظهار داشت: برای تحقق این رسالت مهم در حوزه‌های علمیه باید تلاش کنیم تا نوجوانان و جوانان مومن، ولایی و علاقمند به تحصیل در حوزه‌های علمیه جذب مدارس شوند.

امام جمعه معمولان با اشاره به اینکه حوزه‌های علمیه در کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه نقش مهمی دارند، خاطرنشان کرد: امروز حوزه‌های علمیه و روحانیت شیعه در یکی از حساس‌ترین مقاطع تاریخی خود قرار دارند و باید تلاش کنند تا این رسالت مهم را به خوبی در جامعه انجام دهند.

حجت الاسلام آروانی خواستار تبلیغ مستمر و هدفمند برای جذب جوانان مومن، ولایی، انقلابی و علاقمند به تحصیل علوم دینی در حوزه‌ها شد و گفت: باید با تبلیغات مستمر و هدفمند در راستای پذیرش حداکثری افراد مومن، نخبه و توانمند به حوزه‌های علمیه گام برداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha