دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
حسینی امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر گفت: دستگاه هایی که به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند، نسبت به رعایت مسائل دینی و ارزشی توسط مسافران نیز اهتمام جدی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر، صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیّر، با گرامیداشت روز شهدا، اظهار داشت: بزرگداشت و تجلیل واقعی از شهدا حفظ آرمان ها و ادامه راه آنها است.

امام جمعه دیّر با بیان اینکه امروز مسئولیت ما حفظ ارزش های اسلامی است، افزود: فعالیت ها و عملکردهای امروز و آینده خودمان را براساس پاسداری از ارزش های شهدا ارزیابی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: مبارزه با ناهنجاری ها و حفظ ارزش هایی مانند حجاب را که در وصیت نامه شهدا آمده است، پاس بداریم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به در پیش بودن عید نوروز، عنوان کرد: فراهم کردن امکانات و تأمین امنیت مسافران و گردشگران نوروزی امری لازم است اما مسافران نیز باید حرمت صاحب خانه را نگه دارند.

وی یادآور شد: دستگاه هایی که به مسافران نوروزی خدمات ارائه می دهند و آنها را راهنمایی می کنند، نسبت به رعایت مسائل دینی و ارزشی توسط مسافران نیز اهتمام جدی داشته باشند.

امام جمعه دیّر با اشاره به همزمانی عید نوروز با ماه مبارک رمضان، تأکید کرد: روحانیون با هماهنگی ستاد تسهیلات سفر نسبت به راهنمایی مسافران در خصوص رعایت شئونات اخلاقی فعال شوند.

وی گفت: در زمینه مسائل فرهنگی کارهای متفرقه نتیجه مطلوبی به دنبال ندارد و باید همه فعالان فرهنگی در کنار هم هم‌افزایی کنند تا بتوانند برنامه های فرهنگی خوبی در ایام نوروز در کنار ساحل برگزار کنند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه بی تفاوتی در برابر دهن کجی به ارزش های اسلامی به همه افراد جامعه آسیب می زند، ابراز کرد: ضمن احترام به مسافران نوروزی، باید در زمینه رعایت ارزش ها با برخورد مناسب و سازنده به آنها متذکر شویم اما نباید با اقدام نسنجیده بهانه به دست دشمن بدهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha