چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
تصاویر / نشست ائمه جمعه استان با استاندار همدان

حوزه / آخرین نشست ائمه جمعه استان همدان در سال جاری ، ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و استاندار همدان، در محل دفتر امام جمعه همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آخرین نشست ائمه جمعه استان همدان، ظهر امروز در محل دفتر امام جمعه همدان با دو مهمان برگزار شد.

در شروع جلسه، حجت الاسلام والمسلمین بطحائیان قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان با حضور در جمع ائمه جمعه استان همدان، با اشاره به آغاز فرایند ثبت نام در حوزه‌های علمیه، گزارشی از روند این کار در استان ارائه و از ائمه جمعه توجه نسبت به مسئله جذب جوانان مستعد، نخبه و انقلابی در حوزه را خواستار شد.

ائمه جمعه استان همدان پیگیر رفع مشکلات مردم

همچنین قائم مقام مدیر حوزه علمیه استان همدان با بیان اینکه در سطح استان همدان، مدارس امین آغاز به کار کرده و خروجی‌های مناسبی در یک سال گذشته داشته‌اند، بر لزوم افزایش تعداد این مدارس در سراسر استان و همراهی ائمه جمعه در این عرصه تأکید کرد.

در ادامه جلسه نیز حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله شعبانی با تأکید بر اینکه پایان سال زمان مناسبی برای بررسی فعالیت‌ها و میزان موفقیت در امور مختلف است، اظهار داشت: انسان تا زمانی که دارای مسئولیت است باید سعی و تلاشش، خدمت به مردم و کسب رضایت خداوند باشد و این ایام خوب است تا میزان تحقق این موضوع را نسبت به حوزه کاری خود بررسی کنیم.

ائمه جمعه استان همدان پیگیر رفع مشکلات مردم

وی با بیان اینکه ائمه جمعه فرمانده قرارگاه فرهنگی منطقه خود هستند، گفت: یکی از برنامه‌های مهم برای سال آینده که باید ائمه جمعه نسبت به آن حساس باشند، ارتقای سطح کیفی و جایگاه مساجد است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان، افزود: مسجد نباید تنها محل نماز خواندن باشد، بلکه باید به این سمت حرکت کنیم که مساجد مدیریت محله را بر عهده بگیرند و ملجأیی برای رفع مشکلات و دغدغه‌های مردم باشد.

ائمه جمعه استان همدان پیگیر رفع مشکلات مردم

در ادامه این جلسه علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان به همراه حجت الاسلام موسیوند مشاور استاندار در امور روحانیت و جمعی از معاونین خود در این جلسه حاضر شدند و تعدادی از ائمه جمعه به بیان مشکلات و دغدغه‌های مردم مناطق خود و مطالبه رفع آن از استاندار همدان پرداختند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha