دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار

حوزه/ برخی از تفاسیر مخالفت با دین خداست باید به طور جدی با بی حجابی مقابله شود، چرا که حجاب براساس نظر فقهای شیعه جزو ضروریات دین و مذهب است و باید در اقامه دین الهی تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله سیفی مازندرانی در دیدار با عوامل ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم با اشاره به اغتشاشات اخیر بیان کرد : اگر بوته ایمانی نباشد، جوانان گرفتار جریان‌هایی می شوند و شکل گیری اغتشاشات به این واسطه بود، منکر بی حجابی می تواند لطمه زیادی به نظام بزنند.

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: برخی از تفاسیر مخالفت با دین خداست باید به طور جدی با بی حجابی مقابله شود، چرا که حجاب براساس نظر فقهای شیعه جز ضروریات دین و مذهب است و باید در اقامه دین، الهی تلاش کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب عنوان کرد: متأسفانه شامل بدعت‌هایی در واجبات دینی هستیم، مسئولان باید جلوی این حرکت‌های خزنده فتنه‌گرانه را بگیرند، بسیاری از زخم‌ها از سوی شیاطین و اهل بدعت به راحتی از میان نمی‌رود.

آیت الله سیفی مازندرانی تصریح کرد: وظیفه شرعی ماست که امر به معروف و نهی از منکر را اقامه کنیم، در این زمینه از افراد کارآمد و مسئله دان با معرفت و خوش برخورد عضو گیری شود تا بتوان در احیای امر به معروف و نهی از منکر موفق شد و به اغنای مردم پرداخت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha