شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
امام‌جمعه شبانکاره

حوزه/ حجت الاسلام پردل گفت: دانش آموزان باید مراقب تلفن همراه خود و فضای مجازی باشند و فریب جوسازی و فضای رسانه ای دشمنان را نخورند. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام محمد پُردل امام جمعه شبانکاره استان بوشهر امروز در یادواره شهدای دانش آموز، اظهار داشت: یاد و خاطره چهار شهید دانش‌آموز شبانکاره و ۳۶ هزار شهید دانش آموز میهن عزیزمان را گرامی می داریم و به روح مطهر و منور آن آلاله ها سلام و صلوات می فرستیم.

امام جمعه شبانکاره افزود: این تعداد شهید دانش آموز نشان از آگاهی، بصیرت و هوش بالای نوجوانان و جوانان این مرز و بوم است که در برابر دشمن ایستادگی و جان خودشان را تقدیم میهن اسلامی کردند.

وی الگوگیری و الگوپذیری از شهدا را وظیفه همه دانست و گفت: شهدا به ما درس ایثار و از خودگذشتگی‌ دادند که این بهترین الگو برای همه است.

حجت الاسلام پُردل خطاب به دانش آموزان، عنوان کرد: آن روزها دانش آموزان برای جلوگیری از ورود دشمن به کشور دست به اسلحه می شدند و اجازه تعرض دشمن به میهن را ندادند، الان هم شما باید مراقب باشید که دشمن به این کشور تعرض نکند.

وی یادآور شد: آن موقع جنگ سخت بود و الان جنگ نرم است که به مراتب سخت تر از جنگ سخت است و دشمن با روح و روان و اعتقاد و باور جوانان ما کار می کند و آنها را فریب می‌دهد.

امام جمعه شبانکاره تأکید کرد: دانش آموزان باید مراقب تلفن همراه خود و فضای مجازی باشند و فریب جوسازی و فضای رسانه ای دشمنان را نخورند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha