شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1076498
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
تصاویر/ ضبط برنامه سحرماه مبارک رمضان  شبکه قم در جوار بارگاه امامزاده موسی مبرقع

حوزه/ سیمای مرکز قم برای فرارسیدن نوروز و همزمان با شروع ماه بندگی خدا برنامه‌های ویژه ای تدارک دیده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، «بهارانه» عنوان ویژه برنامه زنده تحویل سال سیمای نور است که به تهیه کنندگی علیرضا نعمت اللهی و اجرای علیرضا نعمت اللهی و خانم نوروزی و کارگردانی علی عسکری از ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ لحظات تحویل سال را با بینندگان سیمای مرکز قم همراه می شود.
گپ و گفت با میهمانانی از خانواده معظم شهدا، خیرین استان قم، نخبگان علمی استان، جانبازان و ایثارگران و هنرمندان و ورزشکاران ملی و استانی ، ارتباط زنده با حرم‌ مطهر کریمه اهل بیت، مسجد مقدس جمکران، گلزار شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم، انعکاس زنده شور و حال مردم در بازار قم و اجرای زنده موسیقی توسط خوانندگان مطرح کشوری از جمله بخش های متنوع این برنامه است که به مدت ۵ ساعت تقدیم بینندگان شبکه نور خواهد شد.
برنامه ترکیبی و نمایشی «عید اومده» به تهیه کنندگی وحید بیگ محمدی در ایام نوروز ۱۴۰۲ هر روز به صورت زنده تقدیم بینندگان سیمای نور می‌شود.
بخش نمایشی «خانواده آقا دیروز خان کاتب»، استندآپ کمدی «شهاب شو»، «گزارش زائر»، «قم دیدنی» و «با زحمتکشان» از جمله بخش های متنوع این برنامه است.
▫️همزمانی عید نوروز با ماه رمضان حال و هوای خاصی به برنامه‌های شبکه استانی نور نیز داده است. برنامه زنده «ماه عاشقی» ویژه برنامه افطار این شبکه در ایام ماه مبارک رمضان است.
«ماه عاشقی» به تهیه کنندگی جواد سعادتمند و اجرای سید مهدی تحویلدار در لحظات افطار ماه مبارک رمضان از ۳ فروردین ۱۴۰۲ به مدت ۳۱ شب تقدیم مخاطبان سیمای نور خواهد شد. این برنامه برای اولین بار به صورت زنده از محل موقوفه‌ای تاریخی در شهرستان کهک تقدیم مخاطبان سیمای نور خواهد شد.
«تسبیح سحر» عنوان برنامه زنده ویژه سحرهای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۲ است این برنامه به تهیه کنندگی محمد حسین لطفی نیاسر و اجرای رضا ملایی و علی اسماعیلی یک و نیم ساعت قبل از اذان صبح از محل حرم‌ مطهر امامزادگان استان قم و درایام شب‌های قدر از حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها تقدیم بینندگان شبکه نور می شود.
«جشن رمضان» عنوان ویژه برنامه‌ای است که در شب های ماه مبارک رمضان تا عید سعید فطر به تهیه کنندگی علیرضا نعمت اللهی پخش می‌شود.
این برنامه که در یکی از سالن‌های بزرگ شهر به همراه ایجاد بازارچه‌ای با ارائه محصولات تولیدی زندانیان اجرا می‌شود در تلاش است تا با تأسی به فرهنگ دستگیری و ترویج روحیه احسان و نیکوکاری و کار خیر با کمک خیرین، سازمان‌های مردم نهاد خیریه و مخاطبان برنامه باعث آزادی عده ای از زندانیان جرائم غیر عمد شود.
ترتیل خوانی یک جزء قرآن کریم در روزهای ماه مبارک رمضان با حضور قاریان برجسته و بین المللی کشور و همچنین ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه نوجوانان از جمله برنامه‌های صدا و سیمای مرکز قم است که علاوه بر شبکه‌های رادیو و سیمای استانی از شبکه‌های سراسری سیما و صدا نیز پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha