شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام والمسلمین فاضل

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه خواهران نقش پررنگ طلاب خواهر در آگاهی بخشی به دختران فریب خورده در اغتشاشات اخیر را یادآور شد و گفت: طلاب خواهر در جریان‌های اخیر توانستند با آگاهی بخشی به جامعه حتی افرادی که در ابتدا تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه بودند را به مسیر انقلاب هدایت کنند و این نشان دهنده قدرت طلاب خواهر در فرهنگ سازی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل در سومین آیین افتتاح پروژه های آموزشی و کمک آموزشی حوزه های علمیه خواهران که با حضور آیت الله حسینی بوشهری در مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران برگزار شد با اشاره به سالگرد باز تأسیس یکصد سالگی حوزه علمیه قم، اظهار داشت: حوزه‌های علمیه خواهران با قدمت ربع قرن در کنار حوزه های علمیه برادران در جهت توسعه دین تلاش کرده است.

وی توطئه‌های دشمنان و رضاخان برای کمرنگ کردن دین در جامعه را یادآور شد و افزود: امروز ما شاهد فعالیت بیش از ۱۰۰ مبلّغ زباندان در یک مراسم اربعین هستیم و این تنها بخشی از توانمندی‌های حوزه های علمیه خواهران در کشور است.

مدیر حوزه های علمیه خواهران، توانمندی طلاب خواهر در بخش پژوهش را نیز مورد توجه قرار داد و بیان کرد: تنها از یک مدرسه ۱۰۰ طرح پژوهشی به مرکز فرستاده شده که بیش از ۱۴ مورد آن منتشر شده و این حجم از فعالیت سبب شده مقام معظم رهبری حوزه خواهران را پر برکت بداند.

وی نقش طلاب خواهر در مدیریت و کاهش اغتشاشات اخیر را نیز یادآور شد و گفت: طلاب خواهر در جریان‌های اخیر توانستند با آگاهی بخشی به جامعه حتی افرادی که در ابتدا تحت تأثیر رسانه‌های بیگانه بودند را به مسیر انقلاب هدایت کنند و این نشان دهنده قدرت طلاب خواهر در فرهنگ سازی جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین فاضل، وظایف طلاب در جامعه امروز را سنگین تر از گذشته دانست و تصریح کرد: امروز امکانات لازم برای کارهای علمی و تبلیغی برای طلاب خواهر نسبت به سالهای گذشته فراهم بوده و همین امر مسئولیت آنها را سنگین کرده است، البته تا امروز نیز دوش به دوش طلاب برادر در جامعه و فرهنگ سازی فعالیت داشته اند.

وی در پایان از اقدامات انجام شده برای افتتاح پروژه های آموزشی و کمک آموزشی تقدیر و تشکر کرد و گفت: از تمام کسانی که در اجرای این پروژه ها سهیم بوده‌اند تقدیر می‌کنیم و امیدواریم به زودی شاهد افتتاح ۲۷ پروژه ای که امروز کلنگ زنی می‌شود باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha