دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
علی اکبر اسماعیلی

مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان بوشهر گفت: پروژه ساختمانی مدرسه علمیه معصومیه بوشهر حائز رتبه اول در پروژه‌های ساختمانی آموزشی و کمک آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران کشور شد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آئین سومین سال افتتاح ۲۲پروژه و کلنگ زنی ۲۷پروژه آموزشی و کمک آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران همزمان با سراسر کشور امروز، ۲۴اسفندماه در استان بوشهر برگزار شد.

در این آئین که با حضور حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر و جمعی از مسئولین استانی برگزار شد، ساختمان موسسه آموزش عالی خواهران معصومیه به بهره‌برداری رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی، مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان بوشهر در سخنانی اظهار کرد: این ساختمان به همت مسئولین استانی، هیئت امنا و خیرین در رأس آنان نماینده ولی‌فقیه در استان بوشهر بنا گردید.

وی از ساختمان موسسه آموزش عالی معصومیه به عنوان یک زیرساخت مهم برای علم و فرهنگ استان یاد کرد و ادامه داد: دهه ۹۰ انقلاب اسلامی دهه تدبر و گسترش حوزه‌های علمیه بود نه یک شیب معمولی بلکه یک گسترش فزاینده نسبت به ۳۰سال قبل داشت.

اسماعیلی بیان کرد: ۲هزار و ۲۰۰ طلبه و دانش آموخته، ۴۳۰طلبه در سطح مدارس آموزش و پرورش، ده ها استاد و صدها مبلغ که در راهبری سبک دینی بی نظیر هستند؛ همگی ماحصل حوزه‌های علمیه خواهران در استان بوشهر بوده است.

وی در پایان گفت: ساختمان موسسه آموزش عالی معصومیه دارای هزار و ۲۰۰ متر زیربنا، ۳ سالن، ۸کلاس و ۴ دفتر اداری می‌باشد که با ۸میلیارد تومان اعتبار ساخته شد و این پروژه حائز رتبه اول در پروژه‌های کشور شد چرا که از سرعت ساخت خوبی برخوردار بود.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری نیز در این جلسه ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران پروژه تاکید کرد: در جامعه‌ای که حوزه دارای زیرساخت‌های مناسب و عرصه محتوایی دارای برنامه‌های خوبی است؛ این جامعه یک جامعه دینی سالم، کارآمد و موفق خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین بیان کرد: استان بوشهر دارای رتبه اول در عرصه تولید و توسعه زیر ساخت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha