شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
البرز

حوزه/ معاونت تهذیب حوزه علمیه استان البرز از برگزاری کارگاه تلبس با حضور حدود ۴۰ نفر از طلاب استان به میزبانی مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام هشتگرد خبر داد.

حوزه/ حجت الاسلام رضصا وظیفه مند،معاون تهذیب حوزه علمیه استان البرز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از برگزاری کارگاه تلبس با حضور حدود ۴۰ نفر از طلاب استان به میزبانی مدرسه علمیه امام جعفر صادق(ع) هشتگرد خبر داد و گفت: در این دوره به مباحثی نظیر احکام مبتلابه، روش جذب نوجوانان و جوانان، مدیریت فرهنگی، روانشناسی، زی طلبگی، معرفی عرصه‌های خدمت و تبلیغ و ... اشاره شد.

وی افزود: بعد از برگزاری کارگاه حضوری تلبس بهمن ماه در مدرسه امام صادق علیه السلام کرج، معاونت تهذیب و تربیت به دلیل استقبال متقاضیان اقدام به برگزاری کارگاه حضوری تلبس در سطح طلاب حوزه‌ علمیه استان در اسفندماه به میزبانی مدرسه علمیه امام جعفر صادق علیه السلام هشتگرد کرد.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان البرز با اشاره به فرایند ملبس شدن طلاب علوم دینی به لباس مقدس روحانیت، خاطر نشان کرد: طلابی می‌توانند در این دوره ها شرکت کنند که پایه پنج را به اتمام رسانده و با معرفی مدیر و معاون تهذیب مدرسه و تأیید مسئول صیانت استان به معاونت تهذیب استان معرفی‌شده باشند.

حجت الاسلام وظیفه مند افزود: پس از اتمام کارگاه تلبس از همه عزیزان مصاحبه روانشناختی و علمی- تربیتی به عمل آمده و طی مراسمی رسمی به دست نماینده ولی فقیه در استان البرز به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha