دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 20, 2024
ر

حوزه / شهردار کاشان با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز گفت: علاوه بر برنامه‌های شاد، مفرح و سرگرم‌کننده، برنامه‌هایی برای استفاده معنوی بیشتر از ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و همچنین نمازجماعت در نقاط مختلف از جمله بوستان‌ها و محل‌های اقامت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حسن بخشنده امروز در جمع خبرنگاران با تبریک پیشاپیش فرارسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان بیان کرد: مدیریت شهری برای استقبال از بهار، اقدامات مختلفی را به مرحله اجرا درآورده و توأمان رفاه حال شهروندان و گردشگران را مدنظر قرار داده است.

شهردار کاشان، در مورد اختصاص ایستگاه های چهارگانه اطلاع رسانی و راهنمای مسافرین و گردشگران بیان کرد: بلوار قطب راوندی، میدان بسیج، جنب حمام سلطان امیراحمد و بلوار امام رضا(ع) از جمله نقاطی است که میزبان این ایستگاه‌هاست.

وی با اشاره به اختصاص ۶ بوستان به عنوان محل اقامت موقت مسافران و گردشگران نوروزی گفت: بوستان‌های آزادگان، جوان، لاله، پارک بزرگ شهر، ملت و آیت الله مدنی(ره) پذیرای میهمانان نوروزی در قالب محل اقامت موقت خواهند بود.

بخشنده، همچنین در خصوص برپایی کمپ و ستادهای اسکان موقت مسافران و گردشگران در سه نقطه اشاره و بیان کرد: این ستادها در مجموعه‌های مهربانو، شهربانو و بازار روز شهروند برپا شده و از گردشگران و میهمانان نوروزی پذیرایی می‌کند.

وی از ارائه خدمات اتوبوس گردشگری در مسیر منتهی به باغ فین خبر داد و افزود: علاوه بر این، جنگ‌های شبانه و برنامه های هنری و شاد در کمپ‌ها و بافت تاریخی برگزار می‌شود.

شهردار کاشان به آماده‌سازی پارکینگ‌های نوروزی نیز اشاره و عنوان کرد: محدوده باغ فین، بلوار باقرالعلوم(ع) و مسکن مهر و صدره و سرفره و... از مواردی است که نه تنها این پارکینگ‌ها برای رفاه حال شهروندان و گردشگران نوروزی در آن آماده سازی شده بلکه با افزایش ظرفیت نیز همراه بوده است.

بخشنده همچنین از اختصاص دو مسیر دسترسی دیگر برای گردشگران و علاقه‌مندان به بازدید از مجموعه تپه‌های سیلک خبر داد و گفت: بر این اساس با همکاری شهرداری و پایگاه میراث فرهنگی سیلک، گردشگران علاوه بر دسترسی از طریق خیابان امیرالمومنین(ع) می‌توانند از بلوار امیرکبیر و خیابان شاه حمزه به این اثر چند هزار ساله تاریخی دسترسی پیدا کنند.

وی با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز بیان کرد: علاوه بر برنامه‌های شاد، مفرح و سرگرم‌کننده، برنامه‌هایی برای استفاده معنوی بیشتر از ایام ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود و همچنین نمازجماعت در نقاط مختلف از جمله بوستان‌ها و محل‌های اقامت برگزار می‌شود.

بخشنده خاطرنشان کرد: علاوه بر افزایش سرویس‌دهی ناوگان حمل و نقل عمومی در ایام نوروز، پایانه مسافربری شهر نیز برای این ایام آماده سازی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha