جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۹ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 17, 2024
امام جمعه بروجرد

حوزه/امام جمعه بروجرد گفت:رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه سیلی سنگینی به نظام سلطه وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سید علی حسینی، امام جمعه بروجرد، امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: بهار طبیعت با بهار قرآن مصادف شده و امید می رود با بهره گیری از برکات این ایام در راستای خودسازی و تهذیب نفس تلاش کنیم .

وی به عزل و نصب ها در برخی ادارات اشاره و بیان کرد: نباید عزل و نصب ها سلیقه ای باشد؛ باید از مدیران بومی و توانمند در استان استفاده شود.

امام جمعه بروجرد با اشاره به خدمات نظام در حوزه های مختلف اظهار کرد: خدمات نظام در حوزه های مختلف برای مردم حتی در مناطق دوردست و محروم نیز چشمگیر و شایسته قدردانی است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به سالروز حمله رژیم پهلوی به مدرسه فیضیه قم خاطر نشان کرد: رژیم گمان می کرد با این سرکوب می تواند اهداف ایجاد انقلاب را در بین مردم مومن و آزاده کمرنگ کند اما با تلاش های مردم بابصیرت و روحانیت این نقشه ها شکست خورد و انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت.

وی با اشاره به اینکه رزمایش مشترک ایران، چین و روسیه سیلی محکمی به نظام سلطه وارد کرد، گفت: ارتباط جمهوری اسلامی با عربستان مشکلات منطقه را زودتر حل خواهد کرد.

امام جمعه بروجرد در پایان با اشاره به اینکه ارتباط با عربستان اقدام بزرگی در توافق اخیر بود، گفت: عربستان خود نیز از آمریکا ناامید شده که این نشانه افول آمریکا و اسرائیل است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha