چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ |۲۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 29, 2024
کد خبر: 1076994
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۹
ث

حوزه / رئیس شورای زکات کاشان از جمع آوری بیش از ۸ میلیارد تومان زکات در این شهرستان از ابتدای سال ۱۴۰۱ تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام مجید سهراب زاده، ظهر شنبه سه شنبه در سومین جلسه شورای زکات کاشان که در سالن اجتماعات امام رضا(ع) فرمانداری کاشان برگزار شد با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ مبلغ ۸ میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است، اظهار داشت: از این میان بالغ بر۵۰۰ میلیون تومان برای تهیه جهیزیه، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای توزیع ۵ هزار بسته معیشتی روستاها، ۲۵۰ میلیون تومان برای تامین مسکن محرومین، ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای پروژه های عام المنفعه، حدود ۳ میلیارد ریال خرید و تهیه پوشاک نیازمندان، و ... هزینه شده است، اظهار کرد: در ابتدای امسال بیش از پنج هزار دست لباس مخصوص کودکان پنج تا ۱۰ ساله توسط خیرین با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال تولید در سطح شهرستان کاشان توزیع شد.

وی از جمع آوری ۶۵۰۰ لیتر گلاب و عرقیجات خبر داد و افزود: گل حاصل از ۳۷ هزار متر اراضی گل محمدی بخش های برزک و قمصر به شورای زکات شهرستان کاشان اختصاص پیدا کرده است.

رئیس شورای زکات کاشان با بیان اینکه قمصر با ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به عنوان بخش برتر جمع آوری زکات در شهرستان کاشان شناخته شده است، گفت: بخش برزک با جمع آوری یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رتبه دوم، بخش نیاسر با ۸۵۰ میلیون تومان و بخش مرکزی ۵۵۰میلیون تومان به ترتیب سوم و چهارم را در جمع آوری زکات به خود اختصاص داده اند.

حجت الاسلام سهراب زاده به برگزاری ۶۲ جلسه با مسئولین پیرامون زکات در سال جاری اشاره و اظهار کرد: بالغ بر ۳۵ جلسه در روستاها و ۲۴جلسه در بخشداری ها برگزار شده است.

در پایان پس از سخنرانی نماینده ولی فقیه در کاشان، رئیس شورای زکات استان اصفهان، فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری کاشان از فعالان زکات تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha