شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
نصرپور

حوزه/ مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ضمن تأکید بر ضرورت تشکیل کارگروه مشترک بین حوزه علمیه خراسان و صدا و سیما، گفت: در راستای تقویت ارتباطات و تعامل میان این دو نهاد، کارگروه رسانه‌ای مشترک فعال می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین خیاط، مدیر حوزه علمیه خراسان به همراه معاونان با محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی، روز گذشته در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان برگزار شد.

محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی، در این نشست ضمن اشاره به ضرورت تدوین پیوست رسانه‌ای فعالیت‌های حوزه علمیه خراسان، از انتصاب حجت الاسلام کفشدار بعنوان مدیر رسانه و ارتباطات جدید این حوزه ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: سابقه درخشان، آشنایی به اقتضائات فضای رسانه و حسن شهرت در فضای رسانه‌ای حجت الاسلام کفشدار، می‌تواند این حوزه کهن را در عرصه رسانه و ارتباطات، بیش از گذشته در راستای اهداف متعالی پیش بیاندازد.

وی با بیان اینکه تلاش صدا و سیمای خراسان رضوی عطف به معرفی و تبیین ظرفیت‌های موجود و کهن این حوزه است، تصریح کرد: جایگاه روحانیت و مرجعیت و خدمات اجتماعی گسترده حوزه خراسان باید در فضای رسانه تبیین شود.

مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی ضمن تأکید به ضرورت تشکیل کارگروه مشترک بین حوزه علمیه خراسان و صدا و سیما، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه‌ای پیش از این، میان این دو نهاد امضا شده و آن تفاهم نامه می‌بایست با تشکیل کارگروهی عملیاتی شود تا صدا و سیما بتواند از ظرفیت‌ها و پتانسیل حوزه خراسان به طور مستمر بهره ببرد.

نصرپور معرفی شورای حوزه علمیه خراسان و پخش برنامه‌هایی با محوریت معرفی استقلال و تاریخچه کهن این حوزه در قاب رسانه ملی را ضروری دانست و گفت: صدا و سیما تلاش می‌کند جایگاه و قداست این نهاد مقدس را حفظ و کارکردهای اجتماعی آن را بیش از پیش به مردم معرفی کند.

وی، اختصاص کنداکتور نیم ساعته ثابت در هر هفته به برنامه‌های این حوزه، ارائه اخبار حوزه در رادیو زیارت و رادیو خراسان و استفاده از ظرفیت رادیوهای بین المللی را فرصت بزرگی دانست که حوزه خراسان می‌تواند در این بستر، به معرفی طلاب نوآور و خلاق، معرفی فعالیت‌های جهادی حوزویان، تاریخچه و رسالت حوزه، معرفی پایان نامه‌های برتر و گفت‌وگو با خانواده طلاب جوان موفق فعال در مجموعه حوزه خراسان، بپردازد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha