یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خیاط

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای استان، نسبت به تبیین و معرفی ظرفیت‌های گسترده این حوزه کهن در قاب رسانه ملی و آشنایی آحاد مردم با کارکردهای اجتماعی حوزه و روحانیت ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، نشست هم اندیشی حجت الاسلام والمسلمین خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان به همراه معاونان با محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی، روز گذشته در سالن جلسات مرکز مدیریت این حوزه برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط مدیر حوزه علمیه خراسان، در این نشست ضمن اشاره به تفاهم نامه امضا شده میان این حوزه با صدا و سیمای استان، به ضرورت تلاش برای تحقق آن تأکید و اظهار داشت: امیدواریم با انتصاب مدیر جدید رسانه و ارتباطات این حوزه، شاهد تحولات گسترده و قابل توجهی در عرصه رسانه باشیم و به جایگاه مطلوب دست یابیم.

وی ضمن اشاره به ظرفیت حوزه علمیه خراسان و بهره‌مندی این حوزه از یک چهارم طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور، تصریح کرد: حوزه علمیه خراسان با سه استان دیگر چنین ظرفیت قابل توجهی دارد، طلاب ممتازی در آن مشغول به تحصیل هستند و حتی بهترین پایان نامه سبک زندگی که در کشور مقام اول را کسب نموده نیز از این حوزه برخاسته است.

مدیر حوزه علمیه خراسان، ضمن ابراز خرسندی از اختصاص ویژه برنامه معرفی پایان نامه‌های برتر در کنداکتور صدا و سیمای خراسان رضوی، ابراز امیدواری کرد که پایان نامه‌ها و آثار علمی فاخر، در صدا و سیمای خراسان رضوی مورد تبیین و معرفی برای عموم مردم قرار گیرد و این ظرفیت در رسانه منعکس شود.

حجت الاسلام والمسلمین خیاط، همچنین نسبت به معرفی نمایندگانی از این حوزه برای تحقق کارگروه مشترک با صدا و سیمای استان تأکید کرد و گفت: حوزه علمیه خراسان سابقه دیرینی دارد و صدا و سیمای خراسان رضوی می‌تواند، ظرفیت مدارس، تاریخچه این حوزه کهن، دستاوردها و آثار تولید شده را در قاب رسانه ملی به تصویر بکشد.

همچنین در این نشست، حجت الاسلام کفشدار مدیر جدید رسانه و ارتباطات حوزه علمیه خراسان، به ارائه ظرفیت‌های موجود حوزه و تبیین راهبردها و راهکارهای موردنظر در راستای تحول در عرصه رسانه پرداخت و نسبت به همکاری‌های گسترده‌تر با صدا و سیمای خراسان رضوی و نمود فعالیت‌های حوزه خراسان در قاب رسانه ملی ابراز امیدواری کرد.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۹

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha