پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه بندرریگ

حوزه/ امام جمعه بندر ریگ گفت: سال ۱۴۰۱، سال صبر و بصیرت ملت ایران اسلامی و دفاع تمام قد از جمهوری اسلامی بود و مردم از بی‌تدبیری و کم کاری‌ها و عدم هماهنگی دستگاه‌ها در رفع مشکلات گلایه جدی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعنایت هاشمی منش امام جمعه بندر ریگ در خطبه‌های نمازجمعه این هفته، اظهار داشت: یکی از مهمترین راه‌های کسب تقوا و قرب به پروردگار، فریضه روزه در ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه بندر ریگ با اشاره به سه درخواست کلیدی در ابتدای سال جدید و بهار قران، افزود: تسلط برنفس اماره، مصون ماندن از وسوسه‌های شیطان و اشتغال به آنچه انسان را به خدا نزدیک می‌کند از موضوعاتی که بندگان باید به دنبال آن باشند.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصت قرب به پروردگار و اهل بیت(ع) است و باید حرمت این ماه نیز رعایت شود، چرا که بی‌حرمتی به ماه رمضان، بی‌حرمتی به پروردگار است.

حجت الاسلام هاشمی منش گفت: مودت، مواسات و کمک به نیازمندان و اطاعت از ولی فقیه سه راه کلیدی پیوند با امام زمان(عج) است.

وی بیان کرد: سال ۱۴۰۱، سال صبر و بصیرت ملت ایران اسلامی و دفاع تمام قد از جمهوری اسلامی بود و مردم از بی‌تدبیری و کم کاری‌ها و عدم هماهنگی دستگاه‌ها در رفع مشکلات گلایه جدی دارند.

امام جمعه بندر ریگ عنوان کرد: سال جدید، سال عزم جدی مسئولان در رفع مشکلات اقتصادی و مهار تورم و رشد تولید باید باشد و مسئولان به صورت میدانی در بین مردم حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای رسیدن به نقطه مطلوب، همفکری و هماهنگی دستگاه‌های دولتی و مردم لازم است، عنوان کرد: شعار سال، نقشه راه یکساله مردم و مسئولین برای رسیدن به جامعه مطلوب‌تر و تمدن ساز است.

وی با بیان اینکه مهار تورم و رشد تولید، دغدغه اصلی مسئولان و نخبگان باشد، تأکید کرد: مسئولی که در جهت مهار تورم و رشد تولید تلاش نکند، التزام عملی به ولایت ندارد.

حجت الاسلام هاشمی منش گفت: برای رشدتولید، اولویت‌ها مشخص شود، انگیزه تولید در بین مردم و سرمایه گذار و امنیت سرمایه‌گذار بالا رود و واردات مدیریت و قاچاق کنترل شود و ضروری است تا نسبت به تولیدات داخل متعصب باشیم.

وی یادآور شد: آینده نظام اسلامی روشن و امیدوارکننده است، مسئولین و نخبگان امید به جامعه تزریق کنند و ملت ایران برای نقش آفرینی در نظم جدید جهانی مصمم و مستحکم‌تر از گذشته هستند.

امام جمعه بندر ریگ ابراز کرد: مسئولین با برنامه جامع به استقبال سال جدید بروند و مواسات و کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان توسعه یابد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha