یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
استاندار فارس

حوزه/ استاندار فارس با تأکید بر اینکه هیچ مانع و بن بستی برای مدیران و مسئولین وجود ندارد، گفت: وجود بن بست در نظام هستی، خلاف خلقت خداوند است، مسائل مختلف از جمله کمبود نیروی انسانی، منابع مالی و بودجه و سایر موارد نباید مانع ارتقاء خدمت رسانی مستمر و شایسته به مردم شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، محمد هادی ایمانیه ظهر امروز در دیدار نوروزی با جمعی از مدیران استان که در استانداری فارس برگزار شد، ضمن تبریک سال جدید و آغاز ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: از زحمات همه شما به جهت فعالیت یکسال گذشته در استان تشکر می‌کنم، بنا به فرمایش پیامبر اکرم(ص)، یک ساعت تفکر از هفتاد سال عبادت بهتر است.

استاندار فارس با اشاره به گرفتاری‌های روزانه و اجرائیات زیاد مدیران، گفت: تدبیر حکم می‌کند، قسمتی از وقت و زمان خود را برای مشورت و فکر کردن اختصاص دهید، در همه حوزه‌ها می‌بایست عقلانیت و تفکر حاکم شود.

ایمانیه، مدیران استان را مکلف کرد با استفاده از انسان‌های توانمند و خوش فکر، قسمتی از زمان خود را برای مشورت، تدبیر و عقلانیت و هم فکری اختصاص دهند.

وی با تأکید بر اینکه هیچ مانع و بن بستی برای مدیران و مسئولین وجود ندارد، افزود: وجود بن بست در نظام هستی، خلاف خلقت خداوند است، مسائل مختلف از جمله کمبود نیروی انسانی، منابع مالی و بودجه و سایر موارد نباید مانع ارتقاء خدمت رسانی مستمر و شایسته به مردم شود.

استاندار فارس ادامه داد: اهداف مد نظر، ترسیم و با زمان بندی مناسب به سمت آن حرکت شود و در صورت رسیدن به بن بست نیز از راه‌های جایگزین استفاده کنید، با تفکر، هم‌فکری و مشورت برای حل موانع و عبور از بن بست‌ها اقدام کنید.

وی اشتغال، معیشت و مسکن را سه حوزه‌ مهم و پراهمیت برای استان دانست و خاطرنشان کرد: همه مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی موظفند، تمام امکانات و اختیارات خود را برای پیشرفت در این سه موضوع به کار گیرند.

در ابتدای این ملاقات‌های جداگانه، مدیران و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان گزارشی از فعالیت‌های یکساله مجموعه خود به استاندار فارس ارائه کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha