یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
ی

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل درگذشت سرهنگ پاسدار عباس حق پرست رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان در پیام تسلیت حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خانواده معزز شهید حق پرست

سَلامٌ عَلَیْکُمْ بِما صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَی الدَّارِ

خبر عروج ملکوتی پیشکسوت و رزمنده، جانباز دوران دفاع مقدس سرهنگ عباس حق پرست یادگار دوران جبهه و جنگ و خادم آستان مقدس امامزاده قاسم(ع) باب المراد موجب تأثر و تألم وافر گردید .

جانبازان اسناد زنده ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد هستند که تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه به ویژه در میان نسل های آینده ساز انقلاب اسلامی می‌باشند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی آخرت، عالم را عطرآگین نموده و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می سازد.

این افتخار اصلی ترین وسیله رسیدن به معبود است که جانبازان با عبور از این گذرگاه درخشان برای همیشه جاویدان باقی می مانند و عزت و سربلندی را برای ملت شریف ایران به جای گذاشته و ثبات و استمرار خط سرخ حسینی(ع) را با خون خود تضمین کردند و راه شجاعت را به ما آموختند.

بار دیگر یکی از مردان الهی و هم تبار عاشورائیان روح پاکش در کربلای معلی با ارواح حضرت سیدالشهدا(ع) در آغازین روزهای ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن و بهار مغفرت به ملکوت اعلی مأوی گزید و از روزی الهی بهره مند گردید .

اینجانب به نوبه خود عروج آسمانی یادگار هشت سال دفاع مقدس و همرزم شهیدان ، "سرهنگ پاسدار عباس حق پرست " را که سال های عمر پرخیر و برکت خویش را در راه حفظ ارزش های والای انقلاب اسلامی و خادم امامزاده قاسم ابن علی النقی ع سپری نمود ، خدمت بیوت معزای حق پرست و توکلی مردم شهیدپرور شهرستان اران و بیدگل، خانواده معظم ایشان بویژه حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ جواد حق پرست و هیئت امنا و خادمان آستان مقدس باب المراد (ع) تسلیت و تعزیت عرض نموده و امیدوارم خداوند سبحان بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اولیاء الله و برادر شهیدش و خصوصاً ائمه معصومین(ع) میهمان گرداند. ان شاءالله

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

ابوالفضل سلیمانی

امام جمعه آران و بیدگل

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha