دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
دیدار فرمانه سپاه قم با آیت الله اعرافی

حوزه/ فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در ادامه دیدارهای نوروزی با شماری از علما و اساتید حوزوی دیدار و آغاز سال جدید و حلول ماه بندگی را به آن‌ها تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم و حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) با حضور در دفتر شماری از علما و اساتید حوزوی فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن و معنویت را تبریک گفت.

سردار موحد در همین خصوص در دیدارهای جداگانه‌ای با آیات مهدی شب‌زنده‌دار عضو فقهای شورای نگهبان رهبری و عضو شورای عالی حوزه‌های علمیه، علی‌رضا اعرافی عضو فقهای شورای نگهبان رهبری و مدیر حوزه‌های علمیه کشور و عباس کعبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و نماینده مجلس خبرگان رهبری دیدار و گفت‌وگو کردند.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در این دیدارها گزارشی از اقدامات یک سال سپاه استان قم ارائه کرد و همچنین مهم‌ترین برنامه و اهداف سال ۱۴۰۲ سپاه این استان در عرصه‌های مختلف مسئولیتی را تشریح و نسبت به آمادگی کامل سپاه امام علی بن ابی‌ طالب(ع) نسبت به زمینه‌سازی جهت تحقق شعار سال و بهبود وضعیت عمومی جامعه تأکید کرد.

همچنین آیات شب‌زنده‌دار، اعرافی و کعبی نیز در این دیدارها با اشاره به ثمرات و آثار سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت پایدار نسبت به خدمات سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی‌ و محرومیت‌زدایی قدردانی کردند.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha