دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ نشست رهیافت جهاد تبیین در ماکو

امام جمعه ماکو با اشاره به حدیث العلما ورثة الانبیاء، گفت: وظیفه همه ما مبلغین دین این است که شبهات دشمنان را احصا و پاسخگوی جوانان باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سیدمحمد هاشمی امام جمعه ماکو در نشست رهیافت جهاد تبیین ضمن تبریک ایام عیدنوروز و سال جدید، ماه مبارک رمضان را ماه بهار قرآن و دعا و استغفار و ماه رحمت پروردگار عالمیان عنوان کرد و گفت: هدف اصلی خلفت انسان، تقرب به پیشگاه خداوند متعال است و پیامبران برای هدایت بشر به این مسیر و عدم انحراف از آن مبعوث شده اند.

امام جمعه ماکو با اشاره به تبلیغ دین الهی که از منظر امام علی (ع) وآیات قرآن از مهمترین وظایف پیامبران الهی است افزود: پیامبراکرم (ص) همچون طبیب در میان مردم می گشت و مریض های فکری واعتقادی را پیدا می نمود و با تبلیغ چهره به چهره آنان را هدایت به راه راست می کرد.

وی با اشاره به حدیث العلما ورثة الانبیاء بیان داشت: وظیفه همه ما مبلغین دین و علما این است که هجمه و شبهات دشمنان را احصا و به جوانان پاسخگو باشیم.

امام جمعه ماکو اضافه کرد: سازمان منطقه آزاد با تقویت مساجد و کانون های فرهنگی، در گرایش جوانان به قرآن و اهل بیت (ع) روحانیون را یاری نماید.

حجت الاسلام هاشمی به نامگذاری امسال به نام «مهار تورم و رشد تولید» از سوی مقام معظم رهبری نیز اشاره کرد و گفت: تمام دستگاه های اجرایی، نهادها و مردم با تمام قوا به میدان بیایند.

وی تقویت باورهای دینی مردم را در راستای مهار تورم با اهمیت دانست و بیان داشت: تبلیغ تولید داخلی در راستای جذب سرمایه گذاران می تواند توسط علما اثرگذار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha