یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه / مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: یکی از مؤلفه‌های قدرت ملی و سیاسی هر کشوری، ثبات اقتصادی و تولیدی آن مملکت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار چهارشنبه شب در جمع طلاب مدرسه سفیران هدایت بیجار، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری حساب ویژه‌ای روی حل مسائل اقتصادی و توسعه‌ای کشور باز کرده‌اند و یکی از دغدغه‌های ایشان، پیشرفت کشور در بُعد اقتصادی و صنعتی است.

وی افزود: بی‌شک، رسیدن به اهداف اقتصادی و برنامه‌های صنعتی خود زمینه‌ای برای توسعه مسائل سیاسی و اجتماعی در کشور خواهد بود.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار، گفت: در سال‌های اخیر مشکلات خارجی و داخلی زمینه ساز ایجاد تورم در جامعه شده و همین تورم خود آسیب‌هایی را به اقشار کم درآمد می‌زند، بر همین اساس مقام معظم رهبری با درک درست و حکیمانه از وضعیت کشور، امسال را سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری فرمودند، زیرا تحقق این دو مهم خود یکی از علل و عوامل اصلی در رسیدن آرامش دوباره به حوزه اقتصاد و بازار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: چندین سال است که دشمن در کنار جنگ سیاسی و رسانه‌ای که علیه این نظام به راه انداخته، به حربه‌های اقتصادی نیز متوسل شده و می‌خواهد با این جنگ ترکیبی، به نوعی زمینه و بستر نارضایتی عمومی در کشور را مهیا سازد، بنابراین تقویت اقتصاد و معیشت جامعه نقش مهمی در خنثی سازی توطئه‌های دشمن خواهد داشت.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: امیدواریم مسئولان به ویژه دولتمردان، منویات و دستورات رهبر معظم انقلاب را که همواره راهگشا و چراغ مسیر همه ما بوده را در عمل اجرایی نمایند، زیرا یکی از مولفه‌های قدرت ملی و سیاسی هر کشوری، ثبات اقتصادی و تولیدی آن مملکت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha