پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
امام جمعه آران وبیدگل

حوزه / امام جمعه آران وبیدگل، حمایت از تولیدات ملی را راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر نسبت به تولید داخلی البته با کیفیت‌ بیشتر نسبت به تولیدات خارجی تلاش کنیم، شاهد بیکاری کارگر ایرانی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی روز گذشته در جمع نمازگزاران آستان مقدس امامزاده هادی(ع) آران و بیدگل، اظهار داشت: انسان باید ضمن تحصیل علم، عبادت و بندگی و کار نیک، از فرصت‌های این دنیا به نحو شایسته بهره‌مند شود.

امام جمعه آران و بیدگل، بر لزوم انجام عمل صالح، ایمان و حق مداری تأکید کرد و گفت: همانطور که خداوند در سوره عصر با سوگند به روزگار، انسان را به حق و صبر توصیه می‌کند و این را، راه برد در تجارت دنیا می‌داند، در مسائل اقتصادی نیز باید صبر داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید مراقب باشیم تا در استفاده از انرژی‌های مختلف و نیازهای روزانه دچار اسراف نشویم، خاطرنشان کرد: تجمل‌گرایی افراطی که بعضاً تبدیل به مسابقه تجمل‌گرایی و موجب افزایش هزینه‌ها از جمله هزینه‌های ازدواج شده است، از دیگر ضعف‌های موجود در جامعه است.

حجت الاسلام سلیمانی، گذشت نکردن در قبال اختلاف نظرهای کوچک را از دیگر مشکلات فعلی جامعه دانست و اظهار کرد: همه ما دچار لغزش می‌شویم، لذا باید نسبت به اختلاف نظرهای کوچک گذشت داشته باشیم.

امام جمعه آران وبیدگل، حمایت از تولیدات ملی را راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اگر نسبت به تولید داخلی البته با کیفیت‌ بیشتر نسبت به تولیدات خارجی تلاش کنیم، شاهد بیکاری کارگر ایرانی نخواهیم بود.

حمایت از تولیدات ملی، راهکار تحقق اقتصاد مقاومتی است

در پایان این مراسم، از طرف امام جمعه آران وبیدگل به نوجوانان فعال در مسائل فرهنگی و دینی آستان مقدس امامزاده هادی(ع) آران و بیدگل هدایایی اهدا شد.
انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha