یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی گفت: ما از مجلس نمایندگان می خواهیم با احترام به خواست مردم و تصویب یک قانون انتخاباتی عادلانه به آنچه مرجعیت دینی خواستار آن شد، پایبند باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سید صدر الدین قبانچی امام جمعه نجف اشرف طی سخنانی در واکنش به تصویب قانون انتخاباتی گفت: ما از مجلس نمایندگان می خواهیم با احترام به خواست مردم و تصویب یک قانون انتخاباتی عادلانه به آنچه مرجعیت دینی خواستار آن شد، پایبند باشد.

وی در خصوص جنایت سوزاندن قرآن کریم توسط عده ای از سربازان اوکراینی، اشاره کرد: آنها بعد از اینکه نتوانستند از نظر فرهنگی و علمی با اسلام مقابله کنند، این کار را با سوزاندن قرآن کریم مرتکب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین قبانچی در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: ما بر این باوریم با تحولاتی که جهان شاهد آن است، این دوران، دوران اسلام به شمار می رود به گونه ای که انگلیس در بزرگترین خیابان های لندن به احترام مسلمانان با روشن کردن سی هزار چراغ رمضان، ماه مبارک رمضان را پذیرا می شود. این نشان می دهد که مسلمانان در خانه خود به استکبار هجوم آورده اند.

امام جمعه نجف اشرف در بخشی از سخنان خود گفت: کشیش هیلاری علناً مسلمان شدن خود را اعلام کرده است و پاپ فرانسیس دستوری صادر کرده است که به کشیش ها و کشیشان اجازه ازدواج داده می شود و این عقب نشینی در اعتقادات آنها به سمت اعتقادات اسلامی است که به ازدواج تشویق می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha