شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سید کاظم دلخوش اباتری

حوزه/ نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های مختلفی همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام به جای مجلس تصمیم می‌گیرند، از هیأت رئیسه مجلس خواست به مجمع به دلیل عدم رعایت قانون اساسی در رابطه با مصوبات مجلس تذکر دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سید کاظم دلخوش اباتری، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، ۱۵ فرودین) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: مقام معظم رهبری در ایام نوروز فرمودند؛ مجلس به قانونگذاری به طور درست و صحیح بپردازد اما متأسفانه اکنون چند دستگاه همچون مجمع تشخیص مصلحت نظام، سران قوا، شورای فرهنگی، ستاد مبارزه با کرونا، شورای فضای مجازی به جای مجلس تصمیم می‌گیرند، به عنوان مثال چند قانون مصوب مجلس به مجمع تشخیص رفت و بدون رعایت قانون اساسی تمامی شاکله بودجه از جمله موضوعات مرتبط با قیر، تهاتر، محرومیت، ماده ۵۶، خودرو و ... را همگی دچار مشکل کردند.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مجلس باید به مجمع تشخیص مصلحت نظام تذکر دهد چرا که شورای نگهبان اصلاحات را انجام داده و بعد از آن تازه مجمع تشخیص وارد می‌شود لذا باید پرسید جای مجلس کجاست و به یقین به مجلس ظلم می‌شود در حالی که ما قسم خوردیم حقوق مردم را رعایت کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha