چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
کد خبر: 1079287
۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
مسجد نصیرالملک

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس از برگزاری جشن بزرگ میلاد امام حسن مجتبی (ع) در مسجد تاریخی نصیرالملک خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس موسوی در گفت و گو با خبرنگار حوزه در شیراز با اشاره به برگزاری جشن میلاد امام حسن(ع) اظهار کرد: مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) روز پنج شنبه (۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۲) مصادف با ۱۵ رمضان در مسجد تاریخی نصیرالملک برگزار می‌شود.

وی در ادامه اضافه کرد: این ویژه برنامه با قرائت قاری بین المللی قرآن کریم استاد سید مصطفی حسینی آغاز و با اجرای گروه تواشیح اخلاص و قرائت قاریان برتر استان فارس ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان فارس همچنین به سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس، توزیع کیک 2 هزار کیلویی تهیه شده توسط بسیج اصناف در این ویژه برنامه خبر داد.

وی با بیان اینکه در پایان هم حاضرین به همت محل موقوفه نصیرالملک میهمان سفره با برکت امام حسن مجتبی(ع) خواهند بود، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مراسم و جزء خوانی که روزانه در این مسجد برگزار می شود اجرای برنامه‌هایی همسو با کارکرد اصلی این مسجد و نیت مرحوم نصیرالملک از ساخت این بنا است.

عضو جامعه روحانیت شیراز عنوان کرد: یکی از نیت‌های صاحب این بنا قرائت و تفسیر قرآن کریم، روضه خوانی حضرت ابا عبدالله امام حسین(ع) و اقامه نماز در این مکان مقدس بوده است و ما تلاش کردیم تا اجرای امینانه‌ای را در راستای نیت این واقف خیر اندیش داشته باشیم.

وی تصریح کرد: امسال این توفیق را داشتیم که همچون سال گذشته در ماه مبارک رمضان هم موضوع نماز جماعت صبح و عصر و هم تفسیر قرآن کریم را در خدمت امام جمعه شهر شیراز باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha