سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امام جمعه دیر

حوزه/ امام جمعه دیّر با بیان اینکه فعالیت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است، بیان کرد: این اقدامات ارزشمند هم نشانه تعظیم شعائر الهی و مهرورزی و علاقه به اهل‌بیت(ع) و هم نماد تمدن اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه دیّر عصر امروز در گردهمایی اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان دیّر، با تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع)، اظهار داشت: در این هفته که به عنوان هفته اکرام ایتام مطرح است، از امام حسن مجتبی(ع) درس بگیریم و نسبت به کمک و یاری رسانی به نیازمندان اهتمام جدی داشته باشیم.

امام جمعه بندر دیّر با بیان اینکه عشق و محبیت به اهل‌بیت(ع) همواره در دل‌های مردم ایران اسلامی بوده است، افزود: خدمت به اهل‌بیت(ع) افتخار بزرگی است که نصیب خادمان ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شده و این مدال خادمی و نوکری بر سینه شما می‌درخشد و سرمایه‌ای بزرگ و نشانه عاقبت بخیری است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات، مصداق بارز تعظیم شعائر الهی است، بیان کرد: این اقدامات ارزشمند هم نشانه تعظیم شعائر الهی و مهرورزی و علاقه به اهل‌بیت(ع) و هم نماد تمدن اسلامی است.

حجت الاسلام حسینی گفت: امیدواریم در آینده‌ای نزدیک قبور مطهر ائمه بقیع نیز از مظلومیت درآید و شاهد ساخت گنبد و بارگاه برای این اعتاب مقدسه باشیم.

وی با اشاره به شعار سال، عنوان کرد: مهم‌ترین مسئله کشور، مهار تورم و رشد تولید است، اما انتخاب شعار اقتصادی به معنای بی‌اعتنایی نسبت به مسائل فرهنگی و اجتماعی نیست.

امام جمعه دیّر تأکید کرد: ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان، در کنار اقدامات ارزشمند و کارهای عام المنفعه، در زمینه مسائلی مانند موضوع عفاف و حجاب و بی‌حجابی‌هایی که شاهد هستیم هم ورود کرده و کار فرهنگی انجام دهد.

وی ابراز کرد: دشمن در جنگ ترکیبی، حمله نظامی نمی‌کند اما به فرهنگ و باورها و اعتقادات مردم به‌ویژه نسل جوان، حمله می‌کند.

حجت الاسلام حسینی خاطرنشان کرد: اگر بتوانیم مشکلات اقتصادی را حل کنیم، با قوت و قدرت بیشتری می‌توانستیم در مسائل فرهنگی حرف بزنیم و عمل کنیم.

وی با تأکید براینکه برای تحقق شعار سال، در حد توان خود نگذاریم این شعار اصلی منحرف و فراموش شود، بیان کرد: همه کسانی که تریبونی در اختیار دارند یا فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهند، برای تحقق شعار سال تلاش کنند.

امام جمعه دیّر با اشاره به استیصال و درماندگی دشمنان، ابراز کرد: سرباز راستین ولایت باشیم و برای تحقق منویات مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha